Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Blir kanskje et par netter i Venezia på oss i sommer/høst.

Noen som har hoteller å anbefale?

Ønsker grei standard med eget bad og gjerne i selve byen.

Hva bør man få med seg i Venezia?

Når bør man dra? Er det for varmt der i slutten av juli/begynnelsen av august?

Endret av Chelsea
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var i Venezia for en del år siden, og ja, det var veeeldig varmt i juli da vi var der,men det kan vel variere. Vi valgte å bo i Verona og ta toget til Venezia. Det var billigere, og Verona er også en flott by med bl.a et stort amfiteater hvor de setter opp opera om sommeren. Kjempeflott!!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Jeg skal til Venezia til høsten og vil også ha tips om alt mulig! Og spesielt hotell.

Gjest Rosin
Skrevet
Jeg var i Venezia for en del år siden, og ja, det var veeeldig varmt i juli da vi var der,men det kan vel variere. Vi valgte å bo i Verona og ta toget til Venezia. Det var billigere, og Verona er også en flott by med bl.a et stort amfiteater hvor de setter opp opera om sommeren. Kjempeflott!!

Utfra mine interesser passer Venezia best for en dagstur, evt to. Da jeg var i Venezia var det bare for en dag, det var nok. Jeg syns forslaget med å kombinere med Verona er ypperlig.

Venezia er en fin by. Men vi så nesten bare suvenirbutikker, som solgte karnevalmasker, og restauranter. Vi gikk kanskje i feil distrikt, for jeg syns det var veldig vanskelig å forestille seg at noen kunne bo i byen med bare suvenirbutikker.

Skrevet

Var i Venezia i fjor, og det går veldig godt an å bo i byen en hel langhelg. Vandre rundt på Markusplassen om kvelden, og høre på alle konsertene. Spise gode middager på alle de koselige restaurantene, og ta byvandringer.. Vi var i tillegg på en heldags båttur rundt på de øyene som ligger i nærheten av Venezia....

t.o.m noe så turistaktig som gondolferd var deilig...

Fantastisk !

• 1 måned senere...
Gjest Sydney
Skrevet

Jeg skal til Venezia i høst sammen med ei venninne.

Vi har lyst til å bo i selve Venezia og ønsker tips til hotell og shopping!

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Hvilken bydel lønner det seg å bo i for at det skal være sentralt?

Og noen som har bodd på hotell med balkong eller vindu mot en av kanalene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...