Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har et par ganger vært med på div. pubquizkvelder i England/Scotland og syntes det har vært veldig artig.

Vet det er quiz på flere puber/utesteder i Oslo men hvor er det kult å gå? Hvor får man f.eks. innpass, har hørt at enkelte steder er fullt opp med de samme folka hver uke.

Tips mottas med takk! :)

Endret av Chelsea
Skrevet

Nå vet jeg jo ikke hvor du bor og hvor det er greiest for deg å komme deg til,

men du kan jo se her for en oversikt:

http://oslopuls.no/hvaskjer/

Og så kan du bare krysse av for quiz!

Skrevet

Takk, wondergirl, har tittet på dette, men tenkte at noen kanskje hadde tips til hvor det var best og hvor det var lett å få innpass osv.......... Personlige erfaringer er alltid bra, vettu.

Skrevet

Jeg har vært på quiz på Belfry i Lille Grensen flere ganger. En stund siden nå da, men likte meg godt der. Hadde ikke noe inntrykk av at det var vanskelig å få innpass der i hvertfall.

Skrevet

Har vært ¨på et sted i Markveien som er sånn passe ok. Men det er Belfy som er best på quiz. Her lønner det seg å være en blanding av engelsk og norsk og drittslenging er obligatorisk. Passer en nordmøring utmerket. :ler:

Skrevet

Innbiller meg at det har pleid å være noe quizgreier på Collets kafe, men er jammen ikke helt sikker....

Skrevet

Jepp, tirsdager i 7-tida, om ikke husker feil. Blanda mix i to omganger. Bordene blir tidlig fyllt opp, så det er en fordel å komme tidlig. Hvordan det er å få innpass dersom man ikke har et lag på forhånd, vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...