Smoothie Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hei! Har kjøpt meg veet vokstrimler... Hørt at det er effektivt, men nå når jeg har lest litt her virker det annerledes... Har aldri voksa leggene før, bare barbert... Men nå er det noen måneder siden jeg barberte sist, og håret vokser enorm fort! Bør jeg gjøre noe for å få kortere hår først, eller går det fint selvom håret er over 1cm noen steder??:S Er ikke stive hår... Vær snill og svar! Vet ikke helt hva jeg skal
En som vet Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Det er jo forsåvidt bare å prøve da, men tror det kommer til å gå helt fint jeg! Et tips når du bruker de strimlene er å dele de litt opp, mange steder på leggene blir de rett og slett for store. Må huske på at leggen din ikke er helt symmetrisk, og hvis du ikke deler dem kommer de til å "krølle seg" noen steder så du ikke får dratt opp alle hårene.
Gjest Alou Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Men nå er det noen måneder siden jeg barberte sist, og håret vokser enorm fort! Jeg kan i hvert fall ikke "spare" så lenge, for da blir håret for langt til at det tar ordentlig tak. Og godt er jo det; at man ikke trenger "spare" så lenge...
moka Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 syns ikke det funka no særlig jeg, kan det ha no med at jeg ikke får varmet det opp skikkelig? ble litt skuffet....
Smoothie Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2007 (endret) syns ikke det funka no særlig jeg, kan det ha no med at jeg ikke får varmet det opp skikkelig? ble litt skuffet.... Funket fint første gang, men tror ikke hårene ble dratt ut, de bare ble revet av.. Andre gang hang voksen igjen på bena og hårene også! Endret 31. desember 2007 av Smoothie
Ce'Nedra Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 De sier det er passe når det er 0,5 til 1 cm langt. Selv har jeg kun forsøkt disse voksstripene nedentil, og det funka som fjell. Det som var ille, var at det var så vondt at jeg holdt på å kaste opp da jeg var halvveis og måtte gi meg...
annemsk Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Moka: Et tips for å varme opp strimlene fortere er å bruke hårføneren på dem. Det er veldig effektivt. Jeg synes strimlene funker veldig bra, det er jo litt mer klønete enn barbering, men resultatet varer lenger. Jeg har ganske kraftig hårvekst på leggene og jeg har fått mindre hår på leggene etter at jeg begynte å vokse dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå