water1 Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Broren min skal synge en solo og en duett med ei jente i kirka. Han spurte om vi hadde noen ønsker ifht sang. Ble da litt blank....Har dere noen forslag på fine solo/og duettsanger? Det blir akkompagnert med piano.....
Chelsea Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Duetten skal jo passe for anledningen så ikke enkelt dette, men her er iallefall noen jeg liker: When the stars go blue - The Corrs featuring Bono I've finally found someone - Barbara Streisand & Bryan Adams Everything I do - Bryan Adams (tror jeg har hørt den som duett) U2 - One (bl.a. gjort som duett med Mary J. Blide) Ellers kan vel mange kjærlighetssanger kanskje gjøres som duett?
MellonCollie Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Annen fin duett: Come What May fra Moulin Rouge! Jeg synes i alle fall den er såååå nydelig, men min forlovede liker den dessverre ikke, så vi kommer ikke til å ha den Men fin tekst og fin melodi synes nå jeg.
naley Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Sanger jeg har funnet med fin tekst som kan passe på festen eller som solo sang i kirka: Because You Loved Me- Celine Dion Christian - Bebe & Cece Winans - Giving You the Rest of My Life Martina Mcbride - My Valentine Faith hill - I Love The Way You Love Me crystal gayle & eddie rabbit - just you and i Faith Hill - Daddys little girl - Song for mom(wedding songs) Faith Hill - It's your love Firehouse - Love Of A Lifetime George Strait - Our Love Is Unconditional John Michael Montgomery - I Love The Way You Love Me Love Songs- My Best Friends Wedding - Together Forever Mariah Carey and Luther Vandross - Endless Love Luther Vandross - Here And Now Steve Tyrell - The Way You Look Tonight (Father of the Bride Soundtrack) Tim Mcgraw - Country Wedding Songs - My Best Friend Firehouse - When I Look Into Your Eyes Anne Murray - Can I Have This Dance For The Rest Of My Life Bryan Adams & Babara Strisen - I Finally Found Someone Bryan White - Between Now And Forever Clint Black & Lisa Black - When I Said I Do Lionel Richie & Diana Ross - Endless Love Martina Mcbride - I Love You Marvin Gaye - How Sweet It Is To Be Loved By You Marvin Gaye - When a Man Loves A Woman Molly Pasutti - The Man You've Become (mother to son) Natalie & Nat King Cole - When I Fall in Love Faith Hill - Baby You Belong Atlantic Star - (I will love you so for) Always Bride and Father Dance - A Song For My Daughter Brian Mcknight-Still In Love Faith Hill - I Love the Way You Love Me John Michael Montgomery - I Love The Way You Love Me Shania Twain & Brian White - From This Moment Monica - For You I Will Faith Hill - Got My Baby Faith Hill - That's How Love Moves Instrumental: disney - cinderella - so this is love Pachelbel - Wedding Processional March - Canon in D Major Our_Wedding_Day - Ernesto Cortazar III Piano - First Love- ??? Chopin - Wedding March Pachelbel - Wedding Processional March - Canon in D Major Wedding - Classical - Bach, J.S. - Cantata 147 - Jesu, Joy of Man's Desiring Kristne: Twila Paris - How Beautiful (Wedding Version) Jim Brickman And Martina Mcbride Susan Ashton & Michael English -Giving You the Rest of My Life Gospel - Christian Wedding Songs - This Is the Day Michael W Smith - The Other Side of Me Twila Paris - How Beautiful (Wedding Version) Carlisle Bob - Butterfly Kisses lyrics (helt utrolig fin) ←
mowgli Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Island in the stream - Dolly Parton/Kenny Rogers Bertine Zetlitz & Tom Hell har en utrolig fin versjon her Ellers signerer jeg Come what may Mysteriet deg - Bjørn Eidsvåg & Lisa Nilsson
water1 Skrevet 30. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2007 Takk for mange tips...kom gjerne med flere hvis det er noen som har.... Har ikke helt funnet den rette ennå
Latee Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 (endret) Brian McKnight - Back at One K-Ci & JoJo - All My Life Anthony Hamilton - I Know What Love's All About (elsker denne!) Brian McKnight - Love of My Life Brian McKnight - Biggest Part of Me Brian McKnight - Every Beat of My Heart Brian McKnight - Crazy Love Brian McKnight - You Brian McKnight - For The Rest of My Life Brian McKnight - The Only One For Me Hmm.. ble mye Brian McKnight dette.. Endret 30. april 2007 av Latee
MayaM Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 Hørte nylig en kjempe flott kjærlighetssang. Den heter: Alltid, alltid. Fikk ikke med meg hvem som synger den, men den er svensk...
water1 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2007 Har ikke han Peter Jøback en del fine sanger?? Kommer ikke på noen akkurat nå da...Også er det en annen svenske, litt samme stil som Jøback?! Noen som vet hvem jeg mener?
mowgli Skrevet 1. mai 2007 #12 Skrevet 1. mai 2007 Har ikke han Peter Jøback en del fine sanger?? Kommer ikke på noen akkurat nå da...Også er det en annen svenske, litt samme stil som Jøback?! Noen som vet hvem jeg mener? ← Kanskje du finner den her?
water1 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. mai 2007 Ah, takk Mowgli...Der var det mange fine. Jan Johansen var det forøvrig jeg mente...
Kath Skrevet 1. mai 2007 #14 Skrevet 1. mai 2007 Dana Glover - It Is You :rødme: ← Denne skal vi ha i kirken, den er så fiiiin :rødme:
minemor Skrevet 1. mai 2007 #15 Skrevet 1. mai 2007 Vi hadde Tir Na Noir , Vamp. Og From This Moment, Shania Twain som inngangsmarsj
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 1. mai 2007 #16 Skrevet 1. mai 2007 Denne skal vi ha i kirken, den er så fiiiin :rødme: ← Vi og, derfor jeg kasta den inn der Er sååå forelska i den, men tror jeg må høre litt mindre på den for hvis ikke er jeg lei før dagen kommer
water1 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. mai 2007 Helt enig...Dana Glover It is you er helt nydelig. Begynner jo nesten å grine når jeg hører på den og ser for meg meg og min kjære i kirken...
Aurela Skrevet 2. mai 2007 #18 Skrevet 2. mai 2007 Mysteriet deg - Bjørn Eidsvåg & Lisa Nilsson ← Hørt den i bryllup før.. Kjempefint!!!
Kath Skrevet 2. mai 2007 #19 Skrevet 2. mai 2007 Vi og, derfor jeg kasta den inn der Er sååå forelska i den, men tror jeg må høre litt mindre på den for hvis ikke er jeg lei før dagen kommer ← Jeg bestemte meg for denne, før jeg ble fridd til Og hun som skal synge den er såååååå flink! *gleeeder* meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå