Gjest Gjest Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Jeg har hatt et forhold til en på jobben i en periode, og nå har han fått seg kjæreste, sånn helt plutselig, og jeg er overhodet ikke interessant lenger. Hva gjør jeg? Har jeg rett til å være sint, skal jeg finne på en stygg hevn eller bare la være å bry meg?
Gjest Bellatrix Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Jeg har hatt et forhold til en på jobben i en periode, og nå har han fått seg kjæreste, sånn helt plutselig, og jeg er overhodet ikke interessant lenger. Hva gjør jeg? Har jeg rett til å være sint, skal jeg finne på en stygg hevn eller bare la være å bry meg? ← Hvis dere bare har vært elskere så ma han vel få gjøre som han vil? Han burde vel ha sagt i fra på en ordentlig måte, men utover det så ser jeg ikke at han har gjort noe galt.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Vel, hvis han kun var elskeren din, og dere ikke var i et offisielt forhold med visse "forpliktelser" overfor hverandre, så er det ikke så mye du kan gjøre, akkurat. Må vel bare godta det. Var det sånn at du har følelser for han, mens han ikke føler noe for deg?
Gjest Camillo Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Øh, du skal selvsagt ikke gjøre noenting. Sånt må man regne med i den typen forhold.
kamela Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Kan skjønne om du er lei deg, er aldri morsomt å være den som bare er god nok i senga, og aldri til noe mer.. Det beste du kan gjøre er å glemme han og finne på noe annet. Dersom det blir slutt med han og kjæresten og han vil tilbake til deg, hold deg unna!
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Det er risikoen du tar når du har en elsker. At h*n finner en kjæreste. Da er det bare en ting å gjøre. Holde seg unna. Godta at det er over. Har opplevd det samme. Litt sårt da for det var en praktfull mann på mange områder. Nå er det slutt med dama hans og vi kan gjenoppta det vi hadde.
Gjest _S_ Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 *kremt* Hun skriver ikke noe om hvilken type forhold de hadde, da? Hva om hun så på det som et forhold som skulle bli noe mer? TS: Du kan ikke gjøre noe fra eller til, men jeg synes du bør fortelle ham hva du synes.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 *kremt* Hun skriver ikke noe om hvilken type forhold de hadde, da? Hva om hun så på det som et forhold som skulle bli noe mer? ← De hadde jo ikke noe mer ennå, så hvorfor skal hun ta hevn da? Han har faktisk ikke vært utro.
Liskat Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Når han bare har vært elsker så har du ikke noen krav overfor han, annet enn at han gav beskjed om at han har fått seg dame og ikke er tilgjengelig for sex mer. Du har ingen krav overfor en elsker med mindre det er avtalt at man skal være 'exclusive'. Du får heller skaffe deg en ny elsker og la den gamle være i fred.
Gjest =tentacle= Skrevet 30. april 2007 #10 Skrevet 30. april 2007 Jeg har hatt et forhold til en på jobben i en periode, og nå har han fått seg kjæreste, sånn helt plutselig, og jeg er overhodet ikke interessant lenger. Hva gjør jeg? Har jeg rett til å være sint, skal jeg finne på en stygg hevn eller bare la være å bry meg? ← Du har rett til å ha negative følelser for at en god periode er slutt uten at du har valgt det selv, men jeg synes ikke du har rett til å plage mannen for det. Hva om det var du selv som hadde blitt hodestups forelsket, og fortalte din elsker at det måtte bli slutt mellom dere? Han var ikke nok for deg til å utvikle et ordentlig forhold til, og da må han være fri til å finne seg noen som virkelig vil ha ham. Og du også.
Sikkert Skrevet 30. april 2007 #11 Skrevet 30. april 2007 Syntes minstekrav er at han gir beskjed paa en ordentelig maate. Dersom han ikke har gjort det, kunne du, naar det skjedde hatt anledning til aa si ifra om det, men utover det utover det blir det vel neppe bedre for deg selv om du hevner deg vel?
Gjest Gjest 1 Skrevet 30. april 2007 #12 Skrevet 30. april 2007 Har jeg rett til å være sint, skal jeg finne på en stygg hevn eller bare la være å bry meg? ← Du har all rett til å være sint. Det fører ikke noe sted hen å anklage ham, han kan jo ikke noe for at han ble forelsket i en. Han kunne jo fint ha sagt deg opp med mer stil og verdighet, i og med at du føler det slik. Dessuten kunne han og dere ha spilt med mer åpne kort på tross av at det er opplagt at et slikt forhold ikke er spesielt forpliktende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå