Frøken Freken Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Inspirert av tråden om hva det frekkeste en kjæreste har sagt til deg, tenkte jeg det kunne være interessant å høre hva det frekkeste du har sagt til en kjæreste er. Jeg kan jo begynne med meg selv... Jeg klarte å prestere å si noe sånt som at "neste gang vi har sex, så kanskje du skal bruke kondom, så det ikke går så fort". I mitt hode så var jo det fordi at det tar lenger tid for meg å komme enn for han. Der og da fikk jeg ingen kommentar på det, men morgenen etter kom han og sa: "du, det du sa i går, det var egentlig litt frekt". Jeg spurte hva, og han svarte "du sa jeg var altfor rask på avtrekkeren". Og etter det har jeg fått flere Lucky Luke-aktige bevegelser, hvor han bruker henda som pistol og er rask på avtrekkeren.... Ble litt rotete og kanskje uforståelig det her, men ja, jeg kan jo se at det ble tatt som å være frekt.
Gjest Tweek Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Jeg har gjort å sagt mye dumt i mitt liv. Jeg har å kommet med kommentaren, du vil ikke ha på kondom så du ikke kommer så fort? (dette var i begynnelsen av forholdet, og da var vi så kåte hele tiden). Jeg har sagt mer men kommer ikke på noe nå
TheHairyToothfairy Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Sagt til en ex da hun kom bort til meg på en uteplass, god og full. noen måneder i forveien hadde hun slengt døren i ansiktet på meg da jeg kom til henne. "T, hva var det egentlig som kom mellom oss?", sier hun ""Tja, så vidt jeg husker, så var det vel en 15 cm tykk furudør.", var svaret hun fikk.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Jeg har muligens kommet i skade for å spørre en flørt om "Er den inne nå?" under sex. Fyren var utstyrt omtrent som min pekefinger i både lengde og tykkelse, så synes spørsmålet faktisk var rettferdiggjort!
Gjest Tanita Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 må også abonnere på denne! Selv har jeg nok sagt ganske mye frekt egentlig. Ikke alltid jeg har tenkt før jeg har sagt ting, og ofte har ting jeg har sagt kommet ut litt feil uten at det var vondt ment. Hehe... Kommer ikke på noe jeg kan skrive her uten å "dumme meg ut" så jeg tror jeg lar være... En gang sa jeg til en fyr at han var kjedelig... Det ble ikke så populært!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 I verst tenkelige øyeblikk presterte jeg å kalle min daværende for navnet på min ekskjæreste...
Liskat Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Jeg kom i skade for å si 'Hm, den var liten...' Heldigvis tok han det greit (tror jeg, siden vi er venner enda).
Gjest Gjest 1 Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg har muligens kommet i skade for å spørre en flørt om "Er den inne nå?" under sex. Fyren var utstyrt omtrent som min pekefinger i både lengde og tykkelse, så synes spørsmålet faktisk var rettferdiggjort! ← Samt er det over alt??! Endret 5. mai 2007 av Gjest 1
Daiquiry Skrevet 5. mai 2007 #11 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg presterte å si til min ex under en stearinlys middag: "Du er ganske fin i halvmørket". Og vi var sammen da.... Endret 5. mai 2007 av Daiquiry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå