Smusse Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Er wild yam noe å prøve?? Det står så utrolig mye forskjellig om produktet i forskjellige forum og noen anbefaler det og andre ikke. Hva mener dere? Har dere erfaringer med produktet? Har vært prøver i 8 måneder nå og er litt positiv til å prøve kjerringråd
Eeyore Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Under filosofien om at alt skal prøves, så har jeg begynt på Wild Jam denne PP, så får vi se om det hjelper... Skade kan det i alle fall ikke gjøre
skruf Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Kan du fortelle om wild yam? Hvordan bruker du det, dvs dosering. Og hvor får du kjøpt det? Ca pris? Mener og ha lest at det og kan føre til SA??? Veldig gira på og prøve hvis noen har hatt virkning av det.
Smusse Skrevet 30. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2007 Så vidt jeg har forstått så skal man ta 2x2 tabletter daglig etter at du vet eggløsningen er over og ca en uke framover. Og de skal stimulere livmorhinnen (?) slik at et befruktet egg fester seg lettere. Og WY skal visst også være bra for dem som har kort lutefase, for den kan forlenge den. Man får kjøpt det på helsekost. Kjøpte det selv på helseogkost.no for 195 kr. Bare rett meg hvis det jeg skriver ikke er riktig Det står så mye forskjellig om Wild yam at det ikke er så lett å vite hva som er riktig. Har lest i flere forum at noen har blitt gravid etter å ha brukt wild yam, men det kan jo være tilfeldig at det skjedde akkurat da de brukte Wild yam. Men det er verdt et forsøk Jeg prøver selv Wild yam for første gang denne perioden. (og damiana) Alt må prøves
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå