Snil@ Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Ja, jeg vet jeg er sent ute Men må levere den i morgen, har mulighet til å kjøre på ligningskontoret vi hører til å levere den der, men er det mulig? Jeg har en del vedlegg som skal vedlegges så jeg kan ikke levere den på nett. Håper noen kan svare meg
Rosalie Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Tror du skal kunne gjøre det, men du vet at det holder at konvolutten er postlagt (=stemplet) i morgen, ja? Ellers har Skatteetatens veiledningstelefon åpent til 21.00 i kveld, og i morgen tidlig kan du jo ringe ligningskontoret du hører til og spørre.
Snil@ Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Ja, jeg skal ringe og høre for å være sikker Tusen takk
ToveM Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 trodde det enda gikk an å putte den i postkassa på ligningskontoret??
Snil@ Skrevet 29. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2007 trodde det enda gikk an å putte den i postkassa på ligningskontoret?? ← Det er det jeg håper på. Husker for noen år siden så stod det jo alltid sånn dunker på div kjøpesentere som du kunne levere dem i. Men etter at alle leverer på internett har jeg ikke sett dem mer.
Gjest Elastica Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 trodde det enda gikk an å putte den i postkassa på ligningskontoret?? ← Jepp!
Skravla Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Hvis du bor i Oslo, så står det en dunk utenfor Rådhuset (Borggården).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå