Gå til innhold

Menn; er dette godt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innspirert av en annen tråd her inne, kom jeg til å tenke på en ting.

Jeg er ganske så trang..og heller ikke endeløs "dyp"..

Er ikke dette så ideelt for dere menn? er det ikke så godt når en jente er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er best når det er litt "spillerom" der nede, blir skikkelig øm i pikken når det blir for trangt.

Når dama har født en gang synes nå jeg det er best :)

Skrevet

:overrasket:

Det var jo en kjempe fin ting å lese egentlig, at en mann sier det :)

Men jeg stopper ikke å bli forundret over dette. Jeg har liksom alltid hatt det for meg at menn nå liker at det er trangt.

Ja, det er vel som det bør være - smak og behag :)

Så får jeg heller bare være litt trangere ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Litt rart, men jeg har født flere unger og får enda høre at jeg er trang :overrasket:

Skrevet

Dette er sikkert noe som varierer, altså, smaken er som baken.

Jeg foretrekker menn som er medium lange, for blir de veldig lange så blir det fort vondt i enkelte stillinger, og siden jeg liker høy friksjon så har jeg sansen for de som har en litt stor omkrets.

På samme måte tror jeg en mann med lang penis kanskje foretrekker en dame som er litt dypere, så han kommer helt inn, og noen liker dem litt vide og noen litt trange (evnt at hun er god til å bruke musklene).

Skrevet

Jeg liker ”trang”. Men det er ikke noen ”big deal” egentlig. Noen er naturlig trange og kjempetrange når de bruker musklene. Mens andre er mer romslige selv ved muskelbruk. Men du er det du er, akkurat slik jeg er det jeg er. Det er lite å få gjort med det og så lenge partneren er fornøyd så er alt bra. Likeledes har det jo med følsomhet å gjøre også.. Noen menn trenger mer press rundt en andre. Dyphet… Det er jo godt å kjenne man er langt der inne..

Caracal.

Skrevet

Det er som du sier, man er som man er.

Jeg er vel ikke selv direkte misfornøyd med å være såpass trang..for meg i hvertfall, er det bedre enn det motsatte :)

Jeg er nok "dyp" nok, man må bare jobbe bittelitt mer med det enn om det var bare "rett inn" der nede.

Skrevet
Jeg syntes du høres flott ut jeg...

Takk for det! ;):kyss:

Av alle ting vi jenter skal tenke på ikke sant hehe.

Jeg er såpass selvsikker egentlig, men så tror jeg noen menn tenker nettopp det..at jeg sikkert "vet" disse tingene selv.

Men jeg trenger jo å høre det allikevel selvfølgelig! :ler:

Det er jo uansett ikke så lett å vite hvordan det hele føles for dere.

Skrevet (endret)
:) Endret av Medulla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...