Gjest Gjest Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Innspirert av en annen trÄd her inne, kom jeg til Ä tenke pÄ en ting. Jeg er ganske sÄ trang..og heller ikke endelÞs "dyp".. Er ikke dette sÄ ideelt for dere menn? er det ikke sÄ godt nÄr en jente er sÄnn?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Synes det er best nÄr det er litt "spillerom" der nede, blir skikkelig Þm i pikken nÄr det blir for trangt. NÄr dama har fÞdt en gang synes nÄ jeg det er best
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Det var jo en kjempe fin ting Ä lese egentlig, at en mann sier det Men jeg stopper ikke Ä bli forundret over dette. Jeg har liksom alltid hatt det for meg at menn nÄ liker at det er trangt. Ja, det er vel som det bÞr vÊre - smak og behag SÄ fÄr jeg heller bare vÊre litt trangere
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Litt rart, men jeg har fÞdt flere unger og fÄr enda hÞre at jeg er trang
Liskat Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Dette er sikkert noe som varierer, altsÄ, smaken er som baken. Jeg foretrekker menn som er medium lange, for blir de veldig lange sÄ blir det fort vondt i enkelte stillinger, og siden jeg liker hÞy friksjon sÄ har jeg sansen for de som har en litt stor omkrets. PÄ samme mÄte tror jeg en mann med lang penis kanskje foretrekker en dame som er litt dypere, sÄ han kommer helt inn, og noen liker dem litt vide og noen litt trange (evnt at hun er god til Ä bruke musklene).
Caracal Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Jeg liker âtrangâ. Men det er ikke noen âbig dealâ egentlig. Noen er naturlig trange og kjempetrange nĂ„r de bruker musklene. Mens andre er mer romslige selv ved muskelbruk. Men du er det du er, akkurat slik jeg er det jeg er. Det er lite Ă„ fĂ„ gjort med det og sĂ„ lenge partneren er fornĂžyd sĂ„ er alt bra. Likeledes har det jo med fĂžlsomhet Ă„ gjĂžre ogsĂ„.. Noen menn trenger mer press rundt en andre. Dyphet⊠Det er jo godt Ă„ kjenne man er langt der inne.. Caracal.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Det er som du sier, man er som man er. Jeg er vel ikke selv direkte misfornÞyd med Ä vÊre sÄpass trang..for meg i hvertfall, er det bedre enn det motsatte Jeg er nok "dyp" nok, man mÄ bare jobbe bittelitt mer med det enn om det var bare "rett inn" der nede.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Jeg syntes du hĂžres flott ut jeg... â Takk for det! Av alle ting vi jenter skal tenke pĂ„ ikke sant hehe. Jeg er sĂ„pass selvsikker egentlig, men sĂ„ tror jeg noen menn tenker nettopp det..at jeg sikkert "vet" disse tingene selv. Men jeg trenger jo Ă„ hĂžre det allikevel selvfĂžlgelig! Det er jo uansett ikke sĂ„ lett Ă„ vite hvordan det hele fĂžles for dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ