Gjest gotthard Skrevet 5. mars 2003 #1 Del Skrevet 5. mars 2003 hva er ensomhet for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #2 Del Skrevet 5. mars 2003 Når mannen min er borte og ungene i seng... Da kan det være positiv og god ensomhet, fordi jeg trenger litt tid alene. Men det kan og være negativt hvis jeg er i litt leit humør og ingen venner er tilgjengelig på telefonen. Da jeg var alene med eldstejenta kunne jeg være ensom blandt venner også, lengtet etter noen å dele livet med, ensomt å vite at jeg skulle hjem til ingenting, ingen som ventet på meg, ingen som gledet seg over tulla mi sammen med meg :oops: Ensomt etter at hun var i seng, alene med kaffen og brødskiva. Ensomhet for meg, er også å føle at jeg er alene med min sorg over et nært familiemedlem som er gått bort, når tårene presser på og det vonde i hjertet herjer klarer jeg ikke å formidle mine følelser. Jeg har ingen å dele minnene med som føler det samme som meg, savner noen som kan FORSTÅ uten at jeg trenger å forklare :cry: Ja, det var det jeg kom på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå