Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hvor mange kcal er det egentlig i en pakke med safari cookie kjeks, med sjokoladebiter i???

Gjest gloria
Skrevet

står ikke det på pakken??Safari kjeks er nam da!

Skrevet

Det står på pakken. En kjeks er ca 56 kcal.

Skrevet

Kanskje 1800, ca.

Safari-kjeks er sannsynligvis noe av det aller, aller verste du kan putte i munnen, med unntak av anriket uran eller avføring til en hundevalp.

Skrevet
Safari-kjeks er sannsynligvis noe av det aller, aller verste du kan putte i munnen, med unntak av anriket uran eller avføring til en hundevalp.

Tilbøyelig til å være enig.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hehe. Bixit med sjokoladetrekk er i samme gaten. Jeg er i grunnen veldig glad for at jeg ikke er så glad i kjeks og boller. Ikke at det er så mye berde å være glad i napoleonskake. :rødme:

Skrevet

Safari-kjeks er kjempegodt! Men da det gikk opp for meg at ca 1 1/2 kjeks er et helt lite mellommåltid så sluttet jeg å dytte i meg en hel pakke i tide og utide.

Egentlig er det sjokkerende hvor mye kalorier det er i enkelte ting.

Nå går det i gulrøtter og ryvita knekkebrød som mellom-måltid framfor den farlige kjeksen. Det er jo snart bikinisesong... :trene:

Skrevet

Fikk også sjokk da jeg fant ut hvor mange kalorier det var i en slik liten kjeks. Før kunne jeg glefse i meg en hel pakke uten noen betenkeligheter :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...