Gå til innhold

blødning under samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste gangene jeg har hatt samleie har jeg begynt å blø. Det har kommet MYE blod, og det har blødd i flere timer etterpå.. Har ingen smerter. :forvirret:

Jeg dro på gynekologisk undersøkelse. Gynekologen testet klamydia, sopp, og tok celleprøve. Jeg har ikke fått noe svar på disse prøvene enda. Gynekologen sa noe sånn som at " slimhinnen som skulle vært på innsiden av livmorhalsen har brettet seg på utsiden" Under undersøkelsen begynnte jeg også å blø.. Er det noen som vet hva dette betyr? kan man gjøre noe med det? har aldri vært sånn før..

Håper noen kan hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt masse problemer med dette, spesielt da jeg gikk på en type p-piller som inneholdt masse hormoner. Gynokologen sa at blødningene kom av at hormonene fremkalte masse små "lure-egg" på en måte, sånn at disse lett sprakk og avga blod under samleie. Skikkelig plagsomt! Jeg har byttet til p-plaster og er myyyye bedre! Sist jeg var hos gynekologen snakket han om at jeg fortsatt var ung og at området ved livmorhalsen ville lukke seg etterhvert, og at bare han så vidt var nær der begynte jeg å blø. Så tydeligvis noe noen av oss sliter med da... Uheldigvis :sur:

Skrevet
Gynekologen sa noe sånn som at " slimhinnen som skulle vært på innsiden av livmorhalsen har brettet seg på utsiden" Under undersøkelsen begynnte jeg også å blø..  Er det noen som vet hva dette betyr? kan man gjøre noe med det? har aldri vært sånn før..

Dette er et av forstadiene til livmorhalskreft (veldig tidlig). Fleste parten forsvinner av seg selv igjen, noen må behandles.

Gynekologen din vil sikkert følge deg opp med hyppige celleprøver og undersøkelser for å se utviklingen/regressionen.

Lykke til :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...