Kykkelikokos Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hvor lenge etter eggløsning kan man forvente de første graviditetssymptomene om man har vært heldig å truffet blink?
Trampe Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Det varierer jo veldig. Noen kjenner det en uke før IKM, mens andre ikke kjenner noenting før babyen sparker.. Jeg har hørt mange som sier at kvalmen kommer rett etter IKM og varer til rundt uke 12, men det er mange som avviker fra dette også. Noen kjenner seg tunge nederst i magen fra IKM, noen blir trøtte, noen får ømme pupper - men alt kan komme og gå. Jeg kjenner ei som var helt sikker på at hun ikke var gravid, hun var nemlig kvalm på kvelden og ikke på morran. Gravid var hun. Ei annen venninne spydde hver eneste morgen i fem måneder. Du må nesten bare vente og se. Lykke til!
Kykkelikokos Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Vente vente vente Har IKM ca 6. mai, men siden eggløsningstesten slo ut først 24. april blir vel mensen gjerne litt forsinket. Jeg håper jo selvfølgelig at den ikke skal komme i heletatt, men jeg kjenner ingen symptomer, og har en følelse av at jeg ikke er gravid, så vi får vente og se.
Lula Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Jeg fikk aldri noen symptomer jeg... Eneste "symptom" jeg har hatt begge gangene er den etterhvert store magen
Kykkelikokos Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 Det høres jo nesten litt deilig ut.. men det fører jo samtidig til at man kan bli litt bekymret for at ikke alt er i orden.
Lula Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Det høres jo nesten litt deilig ut.. men det fører jo samtidig til at man kan bli litt bekymret for at ikke alt er i orden. ← joa, men slike tanker får man uansett tror jeg. Da gjelder det å tenke positivt og ikke la seg bekymre for mye. Etterhvert kjenner man jo liv der inne også. Det er helt klart veldig greit å ikke være verken kvalm eller ha ubehageligheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå