Rexina Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Jeg har kombinasjonshud med kviser på hake og noen få i panna. Jeg har prøvd litt av hvert (Body Shop, Clarins, Biotherm, Amway) og ingen ting av dette har funket for huden min. Enten får jeg en supertørr kvisefri hud, eller en myk og deilig kvisete hud.. Nå har jeg sjekket litt rundt på kvinneguiden, makeupalley, blandt venninner og i forskjellige butikker for å høre hva de mener. Har da merket mange gode erfaringer med Vichy og Avene. Men før jeg kjøper noe mer, lurer jeg på: Er det noen som har erfaringer med Avene Cleanance soapless gel? Eller Vichy for blandingshud og kviser? Blir jeg kvitt kvisene mine uten at de tørker ut huden?
Frk Doodad Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Jeg har ikke så mye erfaring med renseproduktene fra Avene og Vichy, men har prøvd endel av kremene. Har selv vært periodevis plaget av kviser. Min erfaring er at Vichy ikke hjalp i forhold til dette, men at Avene var bedre for huden min.
Gjest ~Alwa~ Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Hvordan produktene fungerer på uren hud vet jeg ikke, men jeg har veldig sensitiv hud og kan varmt anbefale Avene produktene. De er utrolig gode og fungerer godt, og jeg har flere venninner med gode ærfaringer fra de produktene. Vichy derimot er noe av det værste jeg har forsøkt, og hadde jeg ikke kviser fra før av fikk jeg flust av dem på grunn av Vichy produktene. Mener serien jeg forsøkte het Oligo eller noe i den duren...
Gjest Talula Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Jeg har blandingshud og har brukt flere av Vichy - kremene, Oligo 25 liker jeg veldig godt, og også Thermal Fix. Har ikke fått flere kviser, snarere færre.
Gjest Alou Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Jeg kan anbefale Vichy Thermale Fix lotion for blandingshud/fet hud. Den har en lett konsistens som trekker kjapt inn i huden. Gir mye fukt, men tetter ikke porene. (Ca. 170,-) I tillegg liker jeg Vichy rens og toner(hvit og blå flaske) for blandingshud. Jeg føler dog rensen "tar" litt dårlig, og må av og til rense to ganger for å få huden fri for sminke og smuss. Jeg har brukt disse produktene(og andre) over en periode nå, og huden blir finere. Kremen er ihf en av de beste jeg har testet, men rens finnes det bedre av...
Gjest Fashion Leopard Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Aloverea fuktighets kremen man få på Body Shop er utrolig deilig for fet hud med tørre partier. Eg tåler ingenting og sliter med hyper sensetiv og akne, men den var god uten at eg reagerte på den. Avene anbefaler eg også Effaclar serien, men ikke fuktighetskremen fra Effaclar, byttet den ut med body shop sin, perfekt kombi
venus_ Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Om du har prøvd alle de merkene uten effekt ville jeg prøvd et fra hudpleier. Feks md formulations eller decleor.
Fjellsippa Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hør på apoteket om de har prøver av det du ønsker å kjøpe av disse merkene. Jeg fikk i alle fall prøver at to forskjellige øyenkremer av merket Vichy. Kanskje de har prøver av andre produkter også. Edit: Ser nå at tråden er fra april 2007. Trådstarter har forhåpentligvis funnet bra produkter for lenge siden Endret 14. desember 2008 av Fjellsippa
mari4ever Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 Om du har prøvd alle de merkene uten effekt ville jeg prøvd et fra hudpleier. Feks md formulations eller decleor. Enig i dette. Har venninner som er veldig fornøyd med Avene, men liker the body shop bedre. Hvis det ikke har virket med the body shop og dyrere merker så vet jeg at Md formulations har veldig god effekt for huden. hvis du bestiller på prettyskin4less så får du denne rensen til ca.200 kr. og denne er DYR i Hudpleie salonger i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå