Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kavring
Skrevet

Så hva om man er intr i en som er like "håpløs" som deg selv men han avviser deg etter en god stund? Da er jeg enda mer håpløs enn jeg trudde da?

Finnes ikke håp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan avviste han deg? Har du vært sammen med han og så ble det slutt, eller prøvde du deg og fikk avslag?

Gjest kavring
Skrevet

vi har tøysa litt rundt og folk mener at vi er som skapt for hverandre..jeg trudde det jeg også men igår kveld så tok han ikke kontakt i det hele tatt enda vi var på samme fest. prata litt men han virka kald..eller lunken..

Gjest kavring
Skrevet

uansett..poenget mitt var: vi er på en måte sjelevenner. vi er like "håpløse" som sagt begge to. og siden han da avviste meg så må vel det bety at jeg er enda mer håpløs enn det jeg trudde og jeg kommer aldri til å finne noen som er lik meg.

Gjest Mirina
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener med at dere er håpløse? Han er uansett ikke "bedre" enn deg på noen måte, selv om han avviste deg.

Gjest kavring
Skrevet

Ang at vi er håpløse..vi er litt sånn outsidere for å si det slik.

Skrevet

Ikke for å være frekk eller noe, men hvor gammel er du?

Gjest Bellatrix
Skrevet
vi har tøysa litt rundt og folk mener at vi er som skapt for hverandre..jeg trudde det jeg også men igår kveld så tok han ikke kontakt i det hele tatt enda vi var på samme fest. prata litt men han virka kald..eller lunken..

Tok du kontakt med han da?

Gjest kavring
Skrevet
Ikke for å være frekk eller noe, men hvor gammel er du?

24..betyr dette at du synes jeg virka yngre?

Gjest kavring
Skrevet
Tok du kontakt med han da?

Det kom kanskje litt feil ut..jeg er vant til at vi prater en del og tøyser litt men han virka ikke "mottakelig" for det.

Skrevet

Han er ikke interessert. Selv om dere begge er outsidere og snålinger, betyr ikke det at dere nødvendigvis skal bli sammen. Han var kanskje avvisende fordi han nå har truffet noen han har falt for, og dermed ikke syns det er interessant å flørte med deg lenger?

Gjest kavring
Skrevet
Han er ikke interessert. Selv om dere begge er outsidere og snålinger, betyr ikke det at dere nødvendigvis skal bli sammen. Han var kanskje avvisende fordi han nå har truffet noen han har falt for, og dermed ikke syns det er interessant å flørte med deg lenger?

Jo takk for påminnelsen men nå var ikke hensikten min å finne ut av om han virkelig var/er intr. Jeg fikk en tanke om at jeg har alltid syntes jeg er håpløs men trudde jeg hadde funnet en som var lik meg på det området. Nå som han avviste meg føler jeg meg enda mer håpløs enn til å begynne med.

Er jo klar over det at det ikke er ensbetydende med at vi skulle ha blitt sammen selv om vi er såpass lik.

Skrevet
Jeg fikk en tanke om at jeg har alltid syntes jeg er håpløs men trudde jeg hadde funnet en som var lik meg på det området.

Jeg synes du skal være litt mer snill mot deg selv jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...