Azalea Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 (endret) Hei alle sammen:) Jeg tenkte jeg skulle sette opp et treningsprogram, men det visste seg å være vanskeligere enn jeg trodde. Jeg har klart å skrive ned for en dag, men sitter på en måte fast her. Jeg skal trene aerob utholdenhet og utholdene dynamisk styrke over en legre periode, og jeg ønsker et variert treningsprogram. Noen der ute som har litt mer peiling enn meg? Endret 29. april 2007 av Amk
Azalea Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Er det en skoleoppgave? ← Hei du. Nei, hehe, det er nok ikke det. Men jeg har hørt det er bra trening, eller er det bare jeg som tar feil? Det er for å forbrenne mest mulig, det med aerob utholdenhet, er det ikke? Huff.. Skulle ønske jeg kunne litt mer om dette, blir ikke mye smartere av å lese på internett heller. Det står jo så avansert der.
*Shira* Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Aerob trening kan jo være så mangt. Du kan gå, løpe, sykle eller svømme. Dersom du ikke har trent så mye bør du starte rolig med å gå fort i 30 - 60 min. Øk gradvis. Når du skal trene Utholdende dynamisk styrke. Skal du trene med lett belastning i hurtig tempo, fra ca. 10 -15 repetisjoner, i starten, og deretter 20 til svært mange repetisjoner, 1 -3 serier. Hvor mange øvelser du skal ta er avhengig av hvor god tid du har. Lykke til Endret 1. mai 2007 av *Shira*
Azalea Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2007 Aerob trening kan jo være så mangt. Du kan gå, løpe, sykle eller svømme. Dersom du ikke har trent så mye bør du starte rolig med å gå fort i 30 - 60 min. Øk gradvis. Når du skal trene Utholdende dynamisk styrke. Skal du trene med lett belastning i hurtig tempo, fra ca. 10 -15 repetisjoner, i starten, og deretter 20 til svært mange repetisjoner, 1 -3 serier. Hvor mange øvelser du skal ta er avhengig av hvor god tid du har. Lykke til ← Haha, ja, okei. Nesten enklere å bare hive seg på sykkelen virker det som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå