Gå til innhold

Deo


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som kan anbefale en deodorant for kraftig svette?

har hørt at "biotherm" og "yerka" er bra.

noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

av 'butikkdeodoranter' er sterilan cotton stick best. og mye billigere enn biotherm (som godt kan være kjempebra, har ikke prøvd men jeg pleier å være rimelig fornøyd med biotherm). de reklamerte en stund med at den ikke lager hvite merker på klærne, men det var blank løgn. så kom slagordet 'formet etter kvinnens kropp' eller noe - fordi beholderen er vagt timeglassformet? helt irrelevant, selvfølgelig. den er bare skikkelig effektiv. og ganske mild, tror jeg - de fleste deodoranter gir meg kløe/svie og utslett, men ikke denne. prøvde yerka en gang, men det svidde helt grusomt. tror ikke det er vanlig, men jeg har altså veldig følsom hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger med på Sterilan Cotton Stick - absolutt beste jeg har prøvd hittil. Nå kan jeg gå med stramme gensere igjen, uten å få svetteringer! *hopper&danser*

Dersom du er svært plaget, er jeg nesten sikker på at BodyShop har en som funker bra... eller du kan lage selv, men det koster litt mer. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker deo fra Biotherm, og er meget god fornøyd med den icon_smile.gif

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk for alle svar!

har prøvd sterilan cotton stick, men synes

ikke den "holder"

julie, bruker du den blå til biotherm?

sport, ett eller annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg støtter Biotherm-fansen. Er selv plaget med svette under armene og denne fungerer kjempebra. Dessuten lukter den godt også icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yerka er nokk den beste men jeg fikk så uren hud i fjeset av den .nest best er ei stift-hvit-men jeg husker ikke navnet.Trenger det kun på sommerhalvåret og når jeg skal i selskaper og sånn.

Bruker forsatt Yerka når jeg skal vere helt sikker.

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Den er hvit med sånn blå Biotherm "bord" på, "Deodrant Doceur", anti-perspirant.

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg har også gått og vært nysgjerrig på Yerka en stund nå, og måtte jo prøve til slutt icon_smile.gif Har ikke hatt den i mer enn et par dager, men jeg må si at så langt virker den helt fantastisk. (Det bare svir litt med en gang...ikke lurt å ta for mye, med andre ord!)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har hatt store problemer over lengre tid med udelikate svetteringer under armene. jeg kan sterkt anbefale deg Cosmica Roll on, som du får kjøpt på apoteket.

Hilsen Yatzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...