Gå til innhold

Glidemiddel og håndjern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster det for hådjern og glidemiddel? Ikke i dyreste klasse og trenger ikke pels. En skal da ha råd til røyk resten av uka også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal håndjern brukes anbefales det å legge litt penger i det og bruke noen av samme type som politiet bruker, med sikkerhetslås. Det billige juggelet har visst en uvane for å henge seg opp slik at låsen ikke fungerer, og det er jo litt kjipt å måtte ringe onkel politi midt i sengehyggen :ler:

Jeg har heldigvis ingen egne erfaringer, siden jeg foretrekker lærmansjetter.

Skrevet (endret)

De billigste håndjernene er også ofte loddet så dårlig i kjettingen at man kan ryke dem, hvis uhellet skulle være ute.

Men hvorfor ikke prøve bondagetape eller enda enklere (og billigere); plastfolie. Et par strømpebukser duger også. Selv synes jeg (og han) at håndjern er ubehagelig rundt leddene.

Men for å svare på spørsmålet: Billige håndjern koster 70 - 80 kr, glidemiddel kan du få for ca en hundrings.

Endret av Succubus
Skrevet

Jeg må vel si jeg lo litt for meg selv da jeg så de hadde både håndjern m/pels og glidemiddel plassert ved siden av hverandre på Europris tidligere i uken. Hva de kostet bet jeg meg ikke merke i, men jeg vil vel ikke tro det var all verden...

Glidemiddel koster under en hundrings på apoteket og et par gamle strømpebukser eller ett skjerf fungere mer enn fint som "håndjern"!

Gjest Reven
Skrevet
Glidemiddel koster under en hundrings på apoteket og et par gamle strømpebukser eller ett skjerf fungere mer enn fint som "håndjern"!

Fungerer mye bedre for nybegynnere også.

Husk: Sikkerhet er viktig. Den bundne må kanskje slippes løs fort.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Haha det var meg. Det virket bare litt søkt å spørre om begge deler samtidig :rodme: Katten tisset på de forrige håndjernene og vi har brukt dem i to år, og jeg synes skjerf og sjal og skaut blir for kjedelig for det gjør ikke vondt!

Men det går bra, vi har belte å binde meg fast med hoho!

Glidemiddel derimot blir et større problem, ikke pga penger, men fordi det rett og slett ikke selges rundt her i byen, og bankkortet mitt er like fullt som noe tomt noe, så bestilling over nett er no-go.

Jaja, vi finner nok en måte å ha sex på uten å raspe han opp, og å gjøre det motsatte med meg ;---D

Gjest Gjest
Skrevet

Selges det ikke på apoteket engang?

Gjest DyneTryne
Skrevet

Apoteket gikk meg hus forbi jo! Dette skal jeg sjekke ut. Det er så kjipt når det skal bli sånn at en må vente opptil en uke før en kan ha sex igjen ;(

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, fort gjort ;) Men de pleier ha inne, selv om det ofte er ganske kjedelige merker. Men de gjør jobben så sant du ikke er ekstremt kresen ;)

Gjest Reven
Skrevet
Haha det var meg. Det virket bare litt søkt å spørre om begge deler samtidig :rodme:

:ler: Pingle! :sjarmor:

Du mestrer da håndjern, DyneTryne

Apoteket er for øvrig den aller beste kilden for glidemiddel. De har minst tre forskjellige, og prisen er ikke ille. Definitivt billigst.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Ok, men da tar jeg turen innom der i dag :) Takk for tips :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...