Gå til innhold

damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forstår meg ikke helt på andre jenter her inne.

F.eks presentasjonsangst? Jenter kan ikke få det, gutter kan ja, men hvordan kan det gjelde jenter?

Når det skjer med menn får de den jo ikke opp, hva skjer liksom med jentene da?

Og alle de merkelige unnskyldningene for ikke å ha sex.

Ikke i sexhumør, ikke kåt osv.

Du trenger ikke sexhumør for å spre beina.

Det er like godt å ha sex om man er i humør eller ikke.

Den eneste gode grunnen for ikke å ha sex er hvis man er syk eller har mensen.

Og det at alle må ha forspill. Mannen må kose, kysse og fingre jenta før hun skal få lyst.

Det trengs faktisk ikke, det er ikke vondt å ha samleie uten å være våt.

Jeg synes det er deilig når typen min trenger seg inn i meg om morgenen, uten at jeg er kåt. Jeg blir jo kåt med engang han begynner.

Leste lenger nede om han som er i avstandsforhold, de ser hverandre 1 gang i måneden, og hun har ikke "sexlyst"... jaha, merkelig kvinnfolk.

Stakkar mann.

Leste en gang tidligere om et par som hadde hatt sex uten at hun var kåt, og det hadde vært så fælt og det skulle de aldri gjøre igjen.

Ååå, giid så dramatisk.

Jeg og kjæresten min har masse sex og det er alltid deilig. Jeg sier aldri nei til ham, bare når jeg er syk eller har mensen.

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet (endret)
Jeg forstår meg ikke helt på andre jenter her inne.

F.eks presentasjonsangst? Jenter kan ikke få det, gutter kan ja, men hvordan kan det gjelde jenter?

Vi kan f.eks få redusert gli, og da blir det både tørt og vondt

Når det skjer med menn får de den jo ikke opp, hva skjer liksom med jentene da?

Og alle de merkelige unnskyldningene for ikke å ha sex.

Ikke i sexhumør, ikke kåt osv.

Du trenger ikke sexhumør for å spre beina.

Det er like godt å ha sex om man er i humør eller ikke.

Dette er det verste jeg har hørt. Det er skjeldent jeg mangler sexlyst, men det at eksen min krevde sex av meg den kvelden min mormor døde, f.eks, er helt forkastelig. Er du også en sånn?

Den eneste gode grunnen for ikke å ha sex er hvis man er syk eller har mensen.

Sier hvem? Det finnes flere grunner. Avogtil er en rett og slett bare nedfor og vil mye heller gjøre andre ting. Trist sex er dårlig sex!

Og det at alle må ha forspill. Mannen må kose, kysse og fingre jenta før hun skal få lyst.

Det trengs faktisk ikke, det er ikke vondt å ha samleie uten å være våt.

Ok, så du er hemafrodit? Det gjør vondt for oss begge, og fordi vi var så utålmodige før gikk vi rundt med pulesår i to uker. Så vennligst ikke uttal deg om ting du ikke har greie på.

Jeg synes det er deilig når typen min trenger seg inn i meg om morgenen, uten at jeg er kåt. Jeg blir jo kåt med engang han begynner.

Ah, jeg ser du ikke er mann likevel. Men jeg tror deg ikke.

Leste lenger nede om han som er i avstandsforhold, de ser hverandre 1 gang i måneden, og hun har ikke "sexlyst"... jaha, merkelig kvinnfolk.

Stakkar mann.

Er dette noe for deg å ta opp i en annen tråd? Si det til den det gjelder!

Leste en gang tidligere om et par som hadde hatt sex uten at hun var kåt, og det hadde vært så fælt og det skulle de aldri gjøre igjen.

Ååå, giid så dramatisk.

Jeg og kjæresten min har masse sex og det er alltid deilig. Jeg sier aldri nei til ham, bare når jeg er syk eller har mensen.

Deler av innlegget slettet. Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet

:hoho:

enten er det en dårlig spøk, eller så ville jeg lurt på hva du egentlig syns sex er?

Er det for å tilfredstille mannen men det er bonus visst jenta har det godt like vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...