Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som er langvarig syk som jeg lager en liten gavekurv til.

Hun er blond og nokså lys i huden. Hun bruker ikke mye sminke, men jeg tror hun ville blitt glad for en fin rouge eller liknende.

Har du noen forslag? Trenger ikke å være rouge, kan være andre ting også. hun har nok av hudkremer og lebestifter/lip gloss, så det er ikke så aktuelt. Ikke noe til hår heller..

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også blond, og jeg foretrekker å bruke solpudder i stedetfor rouge. Synes det blir litt mer naturlig.

Og nå er det jo snart sommer også - så kanskje det kunne vært en idé og kjøpt et solpudder i gave?

Eller noen fine skimmerøyenskygger (fine til sommeren) e.l. fra Body Shop.

Skrevet
Jeg er også blond, og jeg foretrekker å bruke solpudder i stedetfor rouge. Synes det blir litt mer naturlig.

Og nå er det jo snart sommer også - så kanskje det kunne vært en idé og kjøpt et solpudder i gave?

Eller noen fine skimmerøyenskygger (fine til sommeren) e.l. fra Body Shop.

Det var opprinnelig solpudder jeg hadde tenkt å kjøpe, men jeg tror hun har en allerede.

Skimmerøyeskygge var en god ide :)

Skrevet

Solpudder og rouge er jo to ganske forskjellige ting, og gir helt ulik effekt - det synes i alle fall jeg.

Tenker at hvis hun er langvarig syk, så føler hun sikkert at hun ser litt uopplagt ut, og da kan f.eks. en kremrouge gjøre underverker :)

Og utrolig fint av deg å lage en slik kurv til henne, hun blir sikkert kjempeglad :)

Skrevet

Av solpudder så jeg en fra Loeral som var laget spesielt for blondiner. Den var todelt.. En lys halvdel, og en mørkere, som sammen gav fin effekt.

Av rouge tror jeg det kan være fint med rosa, eller lys korall til blondiner (er det selv, og dette er fargene jeg bruker i alle fall :) )

Utrolig koselig gjort. Det kommer sikkert til å glede henne veldig :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg er blond og jeg kler ikke rosa foundation eller rouge. Det er fordi min hud er nokså "rødmusset" fra før. Jeg bruker rouge som går mot brunt/rustrødt.

Så hyggelig for venninnen din å få en sånn "velvære" kurv.

Skrevet
Solpudder og rouge er jo to ganske forskjellige ting, og gir helt ulik effekt - det synes i alle fall jeg.

Joda, men på meg som også er ganske så lys (i allefall vinterstid), synes jeg det blir finere å bruke solpudder (som en rouge) i stedet for rouge, i hvertfall når man ellers ikke bruker så mye sminke.

Bare en idé!

;)

Skrevet
Joda, men på meg som også er ganske så lys (i allefall vinterstid), synes jeg det blir finere å bruke solpudder (som en rouge) i stedet for rouge, i hvertfall når man ellers ikke bruker så mye sminke.

Bare en idé!

;)

Mnjaaa, jeg synes det kommer veldig an på fargen (gjelder begge typer produkter) :) Og for øvrig er det vel egentlig litt umulig å gi tips for noen man ikke har sett... ;)

Uansett ros til den gode venninna som lager kurv :)

Skrevet (endret)

Solar Duo Blush fra Bodyshop er kjempefine (ihvertfall den aprikose), du ser bilde av den her http://www.thebodyshop.com/bodyshop/browse...goryId=cat30038

samme med shimmercubes øyeskygger som det er bilde av ved siden av :)

Cheek Blush så også spennende ut :) ta deg en tur på bodyshop du :)

Endret av kitekatt
Skrevet

Hei, stakk innom Body Shop igår og kjøpe blant annet en Shimmerwave i rosa-toner, den var nydelig!

Så takk for svar alle sammen! :) Tror og håper hun blir glad for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...