Amalie_85 Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hvordan forhold har din partner til sin x? Og plager det deg? Min samboer har jo en x-kone, og det er jo greit det. De har et felles barn. De sammarbeider egentlig veldig bra noe jeg syns jeg flott at de faktisk kan snakke sammen. Men av og til syns jeg det blir litt for mye. Ikke at de er omgangsvenner eller noe, men det er enkelte ting da som vises utat som jeg mener er unødvendig, og det sliter faktisk litt på meg Men jeg velger å ikke si noe for jeg syns jeg er litt barnslig når jeg tenker sånn, men jeg kan jo ikke gå rundt å ikke ha det bra heller!
Helen Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Jeg har ingen problemer med at min mann og hans eks er gode venner, vi er gode venner alle tre. Han er hos henne å fikser bilen når det er noe galt og han brøyter snø for henne om vinteren. Dette er helt greit for meg. Hun er kjempeflink til å lage blomsterdekorasjoner så hun laget det til barndåpen til vår sønn og skal nå lage dekorasjoner til konfirmasjonen til min datter. Jeg er så glad for at vi har et så godt forhold, jeg er ikke sjalu i det heletatt selv om hun i er singel for tiden.
Amalie_85 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Å så bra Jeg har egentlig heller ikke noe i mot ho. Men til tider blir ho for mye rett og slett. (men ho er merkelig da) godt dere alle tre er venner da. kanskje det hadde vært lettere visst alle vi kunne vært venner og. Men ho vil ikke være venn med meg.
Artemis Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 De sammarbeider på de områdene hvor det er nødvendig og det er igrunnen også alt.
Amalie_85 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2007 Skulle ønske det var litt sånn her noen ganger og eller at jeg kunne slutte å bry meg om det men det er ikke så lett.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå