linky Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 er det loreal sublime bronze den heter...gidder ikke springe ned på badet å sjekke men uansett, har brukt denne en god stund nå har vært veldig fornøyd med resultatet. men i det siste nå når jeg har smurt meg inn med den så har det liksom begynt å "sprekke opp" om dere skjønner hva jeg mener dagen etterpå. det er jo ikke særlig fint. hva kan det komme av mon tro?
Devana Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Er flaska du har gammel? Hvis ikke så vet jeg ikke..
linky Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Er flaska du har gammel? Hvis ikke så vet jeg ikke.. ← Ja, den har faktisk stått en stund ja...kanskje det er det som er grunnen da. så det kan altså bli sånn hvis tuben er gammel?
Rhiakath Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Skjer med meg også når jeg bruker L'Oreal Sublime Bronze, uansett hvor ny flaska mi er. Som regel er jeg fin i huden i en uke, før det så sprekker opp :klø:
Devana Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Ja, den har faktisk stått en stund ja...kanskje det er det som er grunnen da. så det kan altså bli sånn hvis tuben er gammel? ← Er ikke sikker, men det anbefales sjeldent å bruke gammel selvbruningskrem. Men som hun over her sa, det kan være at kanskje er DEN selvbruningskremen som bare er sånn
linky Skrevet 29. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2007 Syns bare det er litt rart, for det var ikke sånn før, har brukt den gaanske lenge. er de 2 siste gangene det har blitt stygt. men hvis det fortsetter så bytter jeg heller til en annen.
linky Skrevet 29. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2007 Har dere noen selvbruningskrem til kropp og ansikt å annbefale da?
Hu i Svingen Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 Det er ikke fordi den tørker ut huden at det sprekker opp da? Jeg får i hvert fall veldig tørr hud av den...
Gjest Tweek Skrevet 29. april 2007 #9 Skrevet 29. april 2007 Prøv å smør kroppen nok hver dag en uke før du påfører den. Det vil sikkert hjelpe, og ikke glem å smøre kroppen hver dag etter du har tatt selvbruning også. Da får huden fuktighet så den ikke sprekker.
linky Skrevet 29. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2007 Takk for svar. kan godt vær det ja at den tørker ut huden min og at det er det som gjør det. skal smøre meg godt nå til neste gang
cocco Skrevet 29. april 2007 #11 Skrevet 29. april 2007 Jeg har og brukt en som har stått litt, men det er ingen forskjell på resultatet... Forsøk å være flink til å smøre på bodylotion ja
gizmoo Skrevet 30. april 2007 #12 Skrevet 30. april 2007 Har opplevd det samme... Det er nok fordi huden er tørr. Smør deg med bodylotion en stund før du påfører selvbruningen. Husk å smøre deg med bodylotion jevnlig også... Tror det hjelper. Har selv kun dårlig erfaring med Loreal selvbruning. Hvertfall tørrsprayen. Bruker nå en selvbruning fra Mary Kay, men den er ganske svak da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå