Gjest Revenka Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Kan jeg sette min søster på hovedbordet og la hennes mann og barn sitte et annet sted? Det er ikke plass til hennes familie på hovedbordet, og det er ikke mulighet for å gjøre det større heller. Eventuelt må hun sitte på en utstikker, noe jeg egentlig syns er litt unaturlig for meg. Samboeren får plass til sine søsken ved hovedbordet. Jeg kan eventuelt sette ste-foreldrene mine på et annet bord, og droppe kjæresten til mormoren til samboeren på hovedbordet, men er det mer naturlig å ha svoger og nevø+ niese fremfor steforeldre?
Rosalie Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Kan jeg sette min søster på hovedbordet og la hennes mann og barn sitte et annet sted? Det er ikke plass til hennes familie på hovedbordet, og det er ikke mulighet for å gjøre det større heller. Eventuelt må hun sitte på en utstikker, noe jeg egentlig syns er litt unaturlig for meg. Samboeren får plass til sine søsken ved hovedbordet. Jeg kan eventuelt sette ste-foreldrene mine på et annet bord, og droppe kjæresten til mormoren til samboeren på hovedbordet, men er det mer naturlig å ha svoger og nevø+ niese fremfor steforeldre? ← Ja, jeg ville følt det mer naturlig å ha svoger og nevøer enn steforeldre/stebesteforeldre på hvoedbordet, ja. Og det spørs hvor happy søsteren din vil være ved ikke å få sitte sammen med familien sin. Søskens familie er nærmere familie enn stefamilie.
Gjest baby-E Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Syns det ville vært unaturlig å spillet søstra di og mannen hennes. Ville aldri ha gjort det selv.
Frey Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Er barna så små at de må sitte med foreldrene sine da?
naley Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Spør søsteren din. Jeg hadde ikke selv splittet kone/mann/barn.
Gjest Revenka Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 Jeg vil ikke splitte de, syns det er unaturlig. Steforeldre syns jeg også kan få sitte der. Stefaren til mamma har vært gift med mamma i 20 år, og har jo vært som en far for meg. Han betaler jo en stor del av bryllupet også forresten. Det er ikke lett med bordplassering. Har satt opp et alternativ hvor samboeren min sine søsken må vike for min søsters familie, det er ikke så naturlig det heller.
Frey Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 I vår familie er det helt vanlig med "barnebord" i alle selskaper. Like mye for de unges skyld siden de synes det er mer ok å sitte sammen med andre barn/unge som å sitte og høre på de voksne hvor de vanskelig kan delta i samtalene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå