spinnvil Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Vi har lyst til å bruke røde roser i brudebukett og oppsatser. Ellers har vi kjøpt helt hvite duker, hvite lys med hvit perlepynt rundt som skal stå på speil. Mellom lysene skal vi drysse blanke glassteiner. Hva kan vi kombinere de røde rosene med slik at vi unngår 17. mai og julefølelsen. Jeg har tenkt på servietter i sølv i tillegg, men er ikke sikker. Tips?
Arwen Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Orkideer Vi hadde bare hvitt sølv og rødt i vårt bryllup, og det så ikke jul ut i det hele tatt. Her er et bilde av min bukett forresten:
Gjest Frysepulver Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Et billigere alternativ som likner er hvite fresia - også veldig lekkert
Arwen Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 kritthvite blomster generelt er veldig fint mot rødt.
tingeling Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 jeg synes personlig at rødt og hvitt kan bli en ganske skarp kontrast, men det er bare min mening. Her er noen andre kombinasjoner som jeg liker: http://www.stoneblossom.com/weddingParty5.html# tingeling
evilla Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Rødt og hvitt syns jeg og kan bli litt stor kontrast. Men rødt og litt beige, offwhite eller noe lignende syns jeg er veldig fint. Men det kommer helt ann på hvor mye rødt... Vi tenker på å ha mest lyst men med litt rødt og gull detaljer...
laurel Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 vi skal ha dyprøde roser og gullservietter.blir veldig stilig d
MarianneHR Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Hva med å blande inn noen rosa blomster i bordoppsatsene? Det gir et veldig varmt resultat. Ikke alle rosafarger kan brukes, men man må prøve seg fram. Kommer også an på hvordan rødfarge rosene skal ha.
spinnvil Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2007 Har tenkt på å bruke rosa roser sammen med det røde og kanskje bryte med noe hvitt. Og så har jeg også sett at oransje i stedet for rosa er ganske tøft. Rosa blir mer jentete, hvis dere skjønner hva jeg mener. Tror min kjære hadde syntes det var finest med oransje - tøffere liksom. Men jeg er skikkelig usikker. Skal snakke med blomsterdamen, hun har pyntet lokalet før og vet sikkert hva som funker best...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå