Mary_H Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Jeg har hatt problem med kjeven en stund, det virker som at den er skjev. Så ble jeg henvist til sykehuset som ligger nærmest meg her som har kjevekirurg for undersøkelse, men fikk brev fra de der det sto at jeg kom til å få time innen oktober. Saken er bare at jeg skal flytte til Oslo i Juni, så nå har jeg fått tilbake henvisningen fra mitt tannlegekontor hvor det står hvor jeg skal sende den til i Oslo. Det blir til ett tannlegekontor og til en oralkirurg som holder til på Majorstuen. Men det jeg lurer på er om dere vet om jeg da må betale mer enn hva jeg hadde måtte gjøre på et sykehus? Her jeg bor nå har vi ikke sånne private legekotor som har oralkirurger så da blir det alltid sykehuset, så det er bare det jeg er vant med. Trodde jeg skulle bli henvist til Ullevål sykehus.
happyhappy Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Hmm..dette har jeg ikke peiling på.. Tror du burde kontakte tannlegen din og stille spørsmålet der.. Men jeg tror det kan være dyrere siden det ligger i Oslo for det første, og for det andre er det en privatklinikk-som da igjen tar litt høyere priser nettopp fordi det er en privatklinikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå