Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en boks ModelCo self Tan Spray, og testet litt på leggen. Det ble jo knallbrunt og kjempeskjoldete!

Skal denne sprayes på, tørke noen timer, og så skylles av, sånn som f.eks. St.tropez-kremen? Kan jo ikke gå slik jeg ser ut (eller, det syns jo ikke under buksene, da. Testet heldigvis et lite synlig sted først)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ModelCo sin spray tan blir der den er blitt sprayet på. Det fikk jeg smertelig erfare i fjor sommer. Det beste du kan gjøre er å skrudde huden ordentlig, slik at du etterhvert får skrubbet av hudcellene som er farget...

Skrevet

Men hvordan skal man da gjøre det så det blir pent? Fargen er gråbrun og altfor sterk. Ser ut som jeg har en têt-à-têt med en mislykka tagger...

Skrevet

Den skal ikke skylles av nei..

Synes det er en av de selvbruningssprayene som gir finest farge på meg, men er viktig å være nøye med å skrubbe huden først, og generelt være nøye ved påføringen :) Problemet jeg har med den er at den blir fort skjoldete, kanskje fin i 1 eller toppen 2 dager.. Og så renner den hvis det er for varmt :( Så skal ikke bruke den i sommer :P Har lært leksa denne gangen :P

Skrevet

Og dermed trekker jeg kjapt konklusjonen at dette ikke er noe for meg. Orker ikke klin og skjolder og renning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...