Gå til innhold

Jeg trenger hjelp fra KG's hardbarka Friends-fans

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hva heter episoen der Friends gjengen spiller baseball i parken før de skal spise Thanksgiving-middag og hvor Ross og Monica ender opp med å ligge på bakken og kjempe om ballen helt til kvelden kommer og det begynner å snø?

Milla

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Husker den episode godt ja, har sett den mange ganger. Men jeg har aldri tenkt på eller lagt merke til navnet på episodene nei, så jeg kan ikke hjelpe deg. Kanskje det er noe med "thanksgiving" i da?

Gjest Starya
Skrevet

Var det i denne episoden vi får se at Joey blir brukt i en kampanje mot kjønnssykdommer? I så fall er det "The Thanksgiving episode"

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Nei, dette er en eldre episode. Den med Joey og kjønnsykdommene er en mye nyere episode.

Thanksgiving har blitt brukt som tema i flere Friends-episoder, kanskje så mange som 4 eller 5.

Milla

Gjest Starya
Skrevet

Er du sikker? Denne episoden er nemlig nr ni i sesong en. Navnet var forresten feil, den heter "THE ONE WHERE UNDERDOG GETS AWAY - THANKSGIVING SHOW ".

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Nei det er ikke den- har sjekket.

Milla

Gjest Starya
Skrevet

denne da? "The one with the football" episode 57:

"Monica cooks, while the rest of the gang watch football. Celebration turns to competition, when the guys convince the girls to play three-on-three: Monica, Joey, and Phoebe vs. Ross, Chandler, and Rachel. Monica and Ross each coach and relive their sibling rivalry. Joey and Chandler fight over a Dutch woman, Margha, who stopped by the park."

Gjest Starya
Skrevet

Dæggern, hvitveis kom før meg... :briller: Men da hadde jeg ihvertfall litt rett, den første jeg nevnte var ikke en av de nyere... :blunke:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

YES YES YES- der var den ja!

Tusen Takk!!!

Milla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...