Menninni Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Jeg må fornye passet mitt snart. Har de fotobokser på politistasjonene i Oslo eller må jeg ta passbilder før jeg kommer dit? Må de være i svart/hvitt?
Pasha Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 bilde jeg tok hos politet var i farger.. men i passet trur jeg det hadde blitt i svart hvitt
Gjest Camillo Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 På Sentrum Politistasjon har de fotoautomat.
Gjest care Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Jeg må fornye passet mitt snart. Har de fotobokser på politistasjonene i Oslo eller må jeg ta passbilder før jeg kommer dit? Må de være i svart/hvitt? ← Da jeg ordnet jeg pass til snuppa. Jeg leverte en farget bilde, da jeg fikk passet hadde de gjort det om til svart hvit. Det er fotoboks på grønland politistasjon hvis det er dit du skal.
Brunhilde Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Pass fornyes bare unntaksvis i Norge, ellers må man søke om nytt pass. Rutinene for å gjøre dette finner man her.
tilli Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 På Majorstuen er det også fotoautomat. Der koster det 40kr uannsett om man velger fargebilde eller svart hvit. Jeg valgte farge og på passe som kom i dag var bildet blitt svart hvit. Kan forresten legge til at det er vekslingsautomat der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå