Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Jeg lurer på hvor mye gutter snakker mellom seg om sex. Jeg lurer på om de forteller kameratene sine hvor mye sex de har. F.eks. "Har nettopp vært hos dama mi, vi hadde sex." "Heldigen, dama mi vil ikke ha sex lenger" osv. Eller om de går mye mer detaljert i beskrivelsene. Forleden dag kom typen min med kondomer, bare noen få. Vi bruker ikke kondom til vanlig, hopper av i svingen. Jeg spurte ham hvor han hadde fått de kondomene fra, siden han tydligvis ikke hadde kjøpt dem. Han spurte om det betydde noe hvem han fikk dem av? Jeg sa nei, men jeg bare lurte. Han sa navnet på en kamerat som jeg også kjenner. Jeg lurte også på hvorfor han plutselig ville begynne å bruke kondom nå plutselig, men fant ut senere at kondomene var tenkt til analsex. Så nå lurer jeg på om han har sittet der med kameraten sin og snakt om at han vil ha analsex med meg, men gidder ikke gå å kjøpe kondom. Så sier kanskje kameraten; du kan få av meg. forresten, lar hun deg ha analsex med henne? og blablabla... Jeg vil ikke at han skal vite sånt...det er jo personlig
Amalie_85 Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Jenter snakker om sex til sine venniner, så gutter gjør nok og det. Husker en gang når jeg bodde med x så sa kameraten hans da han skulle gå etter å ha vært på besøk hos oss " vær forsiktig med vasken da Amalie" jeg holdt på å dø. skjønte jo med en gang hva det gjaldt.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Min erfaring er at menn/gutter snakker mer direkte om sex, antall ganger osv. Kjenner et par single kompiser, som alltid spør hverandre hvor mange ganger de hadde sex i løpet av helgen! Hvis de feks er på tur med ei dame. - Altså mer opptatt av kvantitet enn kvalitet. Men det virker som dette blir spurt om med et glimt i øyet. "Nååå, hvor mange ganger ble det"?
OsloTwo Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Er det så utrolig farlig da? Snakk med kjæresten om det. Er det slik at det er spesielle ting man ikke ønsker diskusjon om, det kan være dillemmaer, problemer el.l, syns jeg dere kan bli enig om at det et en ting man ikke diskuterer m andre. Men de fleste har positive følelser om sex, og har lyst til å si at "vi har masse deilig sex" osv...
aaj Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 gutter er som oss jenter.. dem prater om sex sånn som vi gjør.. de holder lite hemelig,så hvis du ikke vil at kompisene skal vite hvordan deres sexliv er,så må du nok si det til han..
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Ja menn snakker om sexlivet sitt til kameratene ja. Det har jeg fått bekreftet flere ganger av kompiser til typen som har forsnakket seg. Så de vet betydelig mer enn vi tror
Caracal Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Som mann snakker jeg om sex til mine nærmeste venner. Men det er ikke slik som dere tror. Jeg sier aldri noe om detaljer eller hvor mange ganger osv. Eller andre ting som jeg føler vil kompromittere henne. Jeg vet at mange menn kan buse ut om ting på en ”enkel” måte men jeg er ikke slik. For meg er det slik at jeg trenger ikke skryte av sex. Man får ikke mer ”anerkjennelse” av sine nærmeste venner av det. Og ”anerkjennelse” fra bekjente/fremmede trenger jeg ikke… Caracal.
Kykkelikokos Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Mannen min er veldig motstander av å prate om sex med venner, han mener det er personlig. Selv er jeg ikke så fin på det, men jeg passer meg for å diskutere mannen min med venninner. Er det one night stands er det jo litt annerledes. Man viser litt mer respekt for de man er kjæreste med.
Gjest _S_ Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Som mann snakker jeg om sex til mine nærmeste venner. Men det er ikke slik som dere tror. Jeg sier aldri noe om detaljer eller hvor mange ganger osv. Eller andre ting som jeg føler vil kompromittere henne. Jeg vet at mange menn kan buse ut om ting på en ”enkel” måte men jeg er ikke slik. For meg er det slik at jeg trenger ikke skryte av sex. Man får ikke mer ”anerkjennelse” av sine nærmeste venner av det. Og ”anerkjennelse” fra bekjente/fremmede trenger jeg ikke… Caracal. ← Enig i dette. Menn snakker ikke om sexdetaljer, kvinner har få grenser på det området.
Hedda-78 Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 Jeg kan snakke om sex på generell basis med mine venninner. Men snakker ikke om VÅRT sexliv, det blir for personlig.
Annikken Skrevet 1. mai 2007 #11 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Av personlig erfaring kan jeg si at jeg tror nok de snakker - og kanskje til og med mer enn oss jenter. Jeg forteller aldri _detaljert_ om type og sex til venninner, men det kan han gjøre. Endret 1. mai 2007 av Annikken
Villemarie Skrevet 5. mai 2007 #12 Skrevet 5. mai 2007 Mannen min snakker svært lite om sexlivet vårt til sine kompiser. I den vennegjengen er det slik at man gjerne forteller om ons-er, men når man har funnet den rette bare smiler man og kremter litt og alle ler av det fårete blikket. Når de virkelig bryr seg om dama vil de ikke utlevere, men ha henne for seg selv. Dette er voksne menn, altså. Ikke guttevalper. Selv er jeg og venninnene mine veldig glad i å fortelle hverandre om de deilige mennene våre. Mannen min blir litt "godflau" av det.
Gjest Matsui Skrevet 5. mai 2007 #13 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg snakker ikke om mitt sexliv med kamerater. Spør de så vil jeg svare unnvikende og med så lite håndfast informasjon som mulig. Sex er en sak mellom meg og den dama jeg har den med. Er jeg i et fast forhold, så er det et ikke-tema ovenfor kompiser. Da er de i grunnen ikke så fryktelig interessert heller. En typisk samtale med min bestevenn om temaet vil fortone seg omtrent slik: - "Nå? Ble det noe på deg i går? Jeg så du var på dealer'n." - "Joda.." - "Ja, fortell, da! Åssen var det?" - "Bra." - "Skal du treffe henne igjen, da?" - "Får se. Faen som du spør!" Og der dør temaet som regel ut. Endret 5. mai 2007 av Matsui
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2007 #14 Skrevet 5. mai 2007 Enig i dette. Menn snakker ikke om sexdetaljer, kvinner har få grenser på det området. ←
Gjest DyneTryne Skrevet 5. mai 2007 #15 Skrevet 5. mai 2007 Jeg forteller det meste til hun jeg stoler best på. Han trenger ikke fortelle det til hans beste kamerat, han får det som regel med seg i rommet ved siden av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå