CeeCee Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Jeg har nå Nokia 6670, som jeg har hatt i to år. Den har vært veldig bra og fungerer ennå fint til tross for at jeg har mistet den i vann to ganger... Hehe! Men jeg er lei av den, og føler den er stor og klumpete. Nå er det på tide med ny mobil, og vil enten ha K800i eller N73 siden disse har 3,2 MP kamera. Hvilken skal jeg velge? Jeg vil ha en mobil som er rask, har supert kamera og er brukervennlig. Den må ha alarm, da jeg bruker mobilen som vekkerklokke, og helst må man kunne skifte alarmringetone. Mobilen må ha huskelappfunksjon med alarm. Har vært inne og lest bruker erfaringer på nettet og alt heller mot K800i men den virker å henge seg opp en del, og N73 virker å være veldig treg og at kamera er dårlig.. så er det jo det at jeg aldri har hatt Sony (eller) Ericsson før og kjenner ikke til disse telefonene når det gjelder brukervennlighet osv. Hva er deres erfaringer? Er det noen som har hatt begge mobilene og kan veie dem opp mot hverandre?
Smoothie Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Holder en knapp for K800i! Den er super, etter min mening! Nokia er igrunnen generelt litt tregere! =)
murray Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Jeg ville gått for Nokia på grunn av Symbian og muligheten til å ha kalenderavtaler direkte på desktopen. Ulempen med N73 er at den er litt treg i forhold til K800i. Endret 11. mai 2007 av murray
CeeCee Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2007 Jeg ville gått for Nokia på grunn av Symbian og muligheten til å ha kalenderavtaler direkte på desktopen. Ulempen med N73 er at den er litt treg i forhold til K800i. ← Jeg gjorde det.. Den ble bestilt på mandag, og jeg venter i spenning! Gleder meg til å utforske den mer.. Den kan vel umulig være tregere enn min 2 år gamle 6670...?? vet du om det er det huskelappfunksjon på kalenderen, og alarmfunksjon? Pleier å bruke mobilen til vekkerklokke serru..
skrue Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Jeg bruker k800i selv. Grei mp3-spiller (brukes mye), greit kamera (har aldri tatt så mange bilder før) og alt annet bare fungerer. Har kjøpt et ekstra minnekort på 1GB til telefonen. Det angrer jeg ikke på. Hastigheten er det ikke noe å si på. Alarmfunksjonen har jeg vel ikke brukt annet en for å prøve den. Kan ikke sammenligne denne med en Nokiatelefon på rettferdig vis da jeg hadde en 3-4 år gammel telefon (som sluttet å virke) før k800i. Finnes sikkert mange gode i den andre leiren også.
CeeCee Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2007 Jeg bruker k800i selv. Grei mp3-spiller (brukes mye), greit kamera (har aldri tatt så mange bilder før) og alt annet bare fungerer. Har kjøpt et ekstra minnekort på 1GB til telefonen. Det angrer jeg ikke på. Hastigheten er det ikke noe å si på. Alarmfunksjonen har jeg vel ikke brukt annet en for å prøve den. Kan ikke sammenligne denne med en Nokiatelefon på rettferdig vis da jeg hadde en 3-4 år gammel telefon (som sluttet å virke) før k800i. Finnes sikkert mange gode i den andre leiren også. ← Takk, men jeg har bestilt Nokiaen, så det var den jeg lurte på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå