Gå til innhold

Til innbyggere i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei dere som bor i Oslo!

Jeg har et lite, ganske merkverdig spørsmål til innbyggerene i Oslo. Spørsmålet er av ganske stor betydning, så vær vennlig å svar.

Er det blokker bak den Katholske kirke i Oslo?

Jeg foretrekker å ikke legge ut om hvorfor jeg stiller dette spørsmålet.

Hadde også vært fint om dere sa hvor denne kirken lå.

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd i Oslo, men tillater meg likevel å svare.

Jeg tror det er flere katolske kirker i Oslo. Det er en ved Enerhaugen og en ved sentrum / nedenfor St.Haugen. Muligens flere ?

Håper du får noen utfyllende svar da :D

Gjest Hvitveis
Skrevet

Ja, blokkene på Enerhaugen ligger bak og rundt den katolske kirken, St. Olavskirken (er det ikke det den heter?). Eller foran - alt ettersom hvor du står ... :ler:

Gjest Hvitveis
Skrevet

Ja, der kan du se ... jeg, en oslojente, klarte å blande sammen. Ikke bra :oops:

St. Olavskirken er den som ligger øverst i St. Olavsgate, og St. Hallvard er den som ligger på Enerhaugen. Begge er katolske menigheter. St. Olav har ikke blokker rundt seg. St. Hallvard har.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Ja, der kan du se ... jeg, en oslojente, klarte å blande sammen. Ikke bra :oops:

St. Olavskirken er den som ligger øverst i St. Olavsgate, og St. Hallvard er den som ligger på Enerhaugen. Begge er katolske menigheter. St. Olav har ikke blokker rundt seg. St. Hallvard har.

Dette er riktig.

Milla

Skrevet

Nå ligger det blokker ikke så langt fra St.olavs kirke og da - høyblokkene på Gamle Aker,

Gjest Hvitveis
Skrevet
Nå ligger det blokker ikke så langt fra St.olavs kirke og da - høyblokkene på Gamle Aker' date='[/quote']

På en måte har du rett fordi spørsmålet var temmelig åpent:

Men hvis du ser på dette kartet så er det fremdeles et stykke unna. 10 minutters gange? Til lille Oslo å være er det laaangt.

Men, men, det er ikke vårt problem, håper de som har diskutert dette er blitt enige nå. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...