Smarties Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Hvilke butikker / kjeder har fine drakter, som ikke er for dyre...? Skal begynne i ny jobb over sommeren, og tror kanskje jeg trenger litt nytt, og har lyst på noe litt "finere" enn HM osv.. Men har ikke lyst å betale altfor mye heller.. (Syns f. eks 3000 for bukse + jakke er litt i meste laget..) Noen tips? Tenker kanskje Zara kan være aktuelt..? Men hvilke andre butikker / kjeder?
Gjest itla Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Skriver under på Mexx. Tror jeg har betalt rundt 800 kr for bukser og 1000-1200 for jakker der. Massimo Dutti har også mye fint, men plaggene deres er for korte i ermer/ben til meg.
Gjest Fjellsippa Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Henger meg litt på her. Hvor i Oslo ligger Mexx og Massimo Dutti? Hadde vært fint å få en adresse.
Gjest Frysepulver Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Henger meg litt på her. Hvor i Oslo ligger Mexx og Massimo Dutti? Hadde vært fint å få en adresse. ← Bogstadveien/Hegdehaugsveien. Mango kan også ha mye fint, ligger en i Vika også blant annet
Smarties Skrevet 28. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2007 Hehe, da høres Massimo Dutti ut som butikken for meg, for jeg har alltid problemer med at buksene er for lange... De er i samme konsernet som Zara de, tror jeg... Takk for tips, skal sjekke ut både Mexx og Massimo, da
Gjest Fjellsippa Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Bogstadveien/Hegdehaugsveien. Mango kan også ha mye fint, ligger en i Vika også blant annet ← Takk. Da blir det et besøk der på neste Oslo tur.
Gjest Elastica Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 Bruuns Bazaar har mange fine dresser, med enkelt snitt men likevel med fine detaljer. De har egen butikk i Skovveien på Frogner og i Steen og Strøm, og selges også i enkelte andre butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå