Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke butikker / kjeder har fine drakter, som ikke er for dyre...? Skal begynne i ny jobb over sommeren, og tror kanskje jeg trenger litt nytt, og har lyst på noe litt "finere" enn HM osv.. Men har ikke lyst å betale altfor mye heller.. (Syns f. eks 3000 for bukse + jakke er litt i meste laget..)

Noen tips? Tenker kanskje Zara kan være aktuelt..? Men hvilke andre butikker / kjeder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på Mexx. Tror jeg har betalt rundt 800 kr for bukser og 1000-1200 for jakker der. Massimo Dutti har også mye fint, men plaggene deres er for korte i ermer/ben til meg.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Henger meg litt på her. Hvor i Oslo ligger Mexx og Massimo Dutti? Hadde vært fint å få en adresse.

Gjest Frysepulver
Skrevet
Henger meg litt på her. Hvor i Oslo ligger Mexx og Massimo Dutti? Hadde vært fint å få en adresse.

Bogstadveien/Hegdehaugsveien.

Mango kan også ha mye fint, ligger en i Vika også blant annet

Skrevet

Hehe, da høres Massimo Dutti ut som butikken for meg, for jeg har alltid problemer med at buksene er for lange... :ler: De er i samme konsernet som Zara de, tror jeg...

Takk for tips, skal sjekke ut både Mexx og Massimo, da :)

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Bogstadveien/Hegdehaugsveien.

Mango kan også ha mye fint, ligger en i Vika også blant annet

Takk. Da blir det et besøk der på neste Oslo tur. :)

Gjest Elastica
Skrevet
Bruuns Bazaar har mange fine dresser, med enkelt snitt men likevel med fine detaljer. De har egen butikk i Skovveien på Frogner og i Steen og Strøm, og selges også i enkelte andre butikker.
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hva med Mango?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...