Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere kjøpt i det siste av velværeprodukter og make-up? Kansje dere har gjort noen nye funn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chanel inimatable mascara (knallgod!)

Decleor lipbalm (god, men litt for sterk lukt)

Flytende conceiler fra Elizabeth Arden (god)

Skrevet

Chanel rouge i Tea Rose, kjempefin farge

Esteé Lauder Lebestift i Vanilla Truffle, helt beige-nude farge

Gjest Elastica
Skrevet

Rosebud mint salve. Gir meg et flashback tilbake til barndommen, og frisk smak på leppene. Varer ikke lenge, og er nok et overhypa produkt, men jeg har gått rett på...! :ler:

Skrevet (endret)

Chanel Rouge i no. 82 Reflex. Rett og slett helt nydelig. Jevn og naturlig :)

Endret av Rexina
Gjest Yoghurt
Skrevet

Vippetang fra Body Shop, helt genialt, kan ikke tro at jeg ikke har tenkt på å bruke vippetang før nå.

Mentholatum intensiv håndcreme, kjøpte den i går, så kan jo ikke si noe voldsomt mye om den funker på langsikt, men akkurat nå føles den hvert fall som en reddende engel for meg.

Glassfil fra depend, virker dritbra så langt.

Kort sagt fornøyd

Skrevet

Masse.... Men produkter jeg ikke har prøvd før er:

Concealer og primer fra Becca Cosmetics.

Shimmering defense fra Redken.

Mineralfoundation fra Susan Posnick - fantastisk.

Everyday bodylotion med selvbruner fra St.tropez.

:)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Ny shampo og balsam fra alternative-beauty. Den skal vistnok motvirke hårtap, og stimulere hårrøttene. Blir spennende å se om den virker.

Skrevet

Venter på Decleors Ylang Ylang olje og håndkrem fra L'occitane (shea) fra SN...er spent :)

Jeg liker også kokos bodylotion og dusjsåpe fra Yves Rocher, den er veldig ny. Flott til hjemmedager da man ikke bruker parfyme, lukter sommerlig og godt!

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt så mye i det siste, men har fått prøve på Clarins UV Plus daglig solbeskyttelse med spf40, og den blir garantert kjøpt i full størrelse. Oljefri, helt flytende, trekker rett inn i huden, og har fysiske filtre. Anbefales på det varmeste! :)

Ellers har jeg oppdaget Chanel Inimitable mascara, som etter litt prøving og feiling er veldig bra. Dessuten også det ganske nye kompaktpudderet Poudre Douce fra Chanel; inneholder bittelitt skimmer, og er ikke så "flatt" som vanlig pudder, og derfor fint for tørrere hudtyper.

Det var det hele, tror jeg.

Skrevet
Jeg har ikke kjøpt så mye i det siste, men har fått prøve på Clarins UV Plus daglig solbeskyttelse med spf40, og den blir garantert kjøpt i full størrelse. Oljefri, helt flytende, trekker rett inn i huden, og har fysiske filtre. Anbefales på det varmeste! :)

Det høres bra ut. Dumt spørsmål, men: jeg regner med at den er for ansikt, og at det er solkrem og ikke dagkrem? Det der med "daglig solbeskyttelse" forvirret meg nemlig litt. Blir den hvit på huden slik kremer med høy faktor ofte blir?

Skrevet

Ikke akkurat et nytt funn, men et kjøp: L'Orèals øyesminkefjerner på 25% rabatt på Cubus i dag. :):) Den er billig og grei.

Skrevet

Kjøpte Elizabeth Arden 8 hour creme leppepomade i rød da jeg var i utlandet i påsken. Glimrende! Passelig med farge og jeg liker effekten. (Har den uten farge fra før.) Kjøpte en pakke med tre, en vanlig og en med ferskenfarge. Har ikke prøvd denne.

Kjøpte også Lancome Cils Design. Den har en normal børste og en liten børste, og man skal kunne lage katteøyne på en ny og enklere måte. Har ikke fått helt dreisen på det, men det blir ganske bra resultat, selv om det ikke er helt revolusjonerende.

Gjest Deception
Skrevet
Det høres bra ut. Dumt spørsmål, men: jeg regner med at den er for ansikt, og at det er solkrem og ikke dagkrem? Det der med "daglig solbeskyttelse" forvirret meg nemlig litt. Blir den hvit på huden slik kremer med høy faktor ofte blir?

Det er en helt flytende solkrem for ansiktet, og skal brukes over vanlig dagkrem. Visstnok beregnet for bybruk, men jeg har akkurat testet prøven min på sydligere breddegrader, og selv om den var veldig flytende/usynlig på, ble jeg ikke rød på kinnbeina en gang. Den blir helt usynlig på huden, og merkes ikke i det hele tatt. :)

Gjest Deception
Skrevet

I dag kjøpte jeg rouge fra Guerlain. Meningen var å kjøpe en rouge som tok liten plass i sminkevesken, men i stedet endte jeg opp med det største etuiet av alle. Men den er veldig fin. :sjenert: Og jeg trengte faktisk rouge, også.

Skrevet
Det er en helt flytende solkrem for ansiktet, og skal brukes over vanlig dagkrem. Visstnok beregnet for bybruk, men jeg har akkurat testet prøven min på sydligere breddegrader, og selv om den var veldig flytende/usynlig på, ble jeg ikke rød på kinnbeina en gang. Den blir helt usynlig på huden, og merkes ikke i det hele tatt. :)

Takk for svar! Jeg skal se etter den :)

Gjest Deception
Skrevet

..og i går kjøpte jeg Chanel Teint Innocence foundation og svart eyeliner fra YSL på tax free. Nå får det holde for en stund. :sjenert:

Gjest Yoghurt
Skrevet
Takk for svar! Jeg skal se etter den  :)

Funnet noe? Har ikke peiling på hvor man kjøper dette merket, men solkremen hørtes jo perfekt ut..

Gjest Deception
Skrevet
Funnet noe? Har ikke peiling på hvor man kjøper dette merket, men solkremen hørtes jo perfekt ut..

Hvis det var Clarins du mente, får du det på de fleste parfymerier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...