Gjest Agape Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Jeg skal ikke ha noen bløtekake kjole og har lyst til å bruke kjolen min på nytt når vi skal feire jubileum. Synes det er for ille hvis den bare skal henge i skapet. Noen andre med slike planer?
Gjest Frk Åberg Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Har ikke noen konkrete planer, men har tenkt på muligheten for farging eller å forkorte lengden, så den ikke blir helt lik.
Arkana Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Jeg skal ikke ha noen typisk brudekjole, og jeg har absolutt tenkt å bruke den igjen. Jeg er så fornøyd med kjolen, og det er synd å se så flott ut bare én dag. Så den skal tas fram til andres bryllup og begivenheter.
Mirabella83 Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Jeg har en mer typisk brudekjole. Så jeg tror jeg skal selge den på finn etterpå. Hvis jeg har hjerte til det da?!
Frey Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Min er todelt og ikke veldig bryllupete så har absolutt planer om å bruke den igjen. Skal farge skjørtet og kan da bruke hele antrekket sammen eller hver for seg. Halternecktopp med snøring og stæsj er jo knall sammen med dongeribukse også f eks
naley Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 vet om ei som bruker den hvert år på dagen deres. litt stilig å komme i kjolen etter 22 år
Gjest SkalBliKone Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 vet om ei som bruker den hvert år på dagen deres. litt stilig å komme i kjolen etter 22 år ← Åååh, det var romantisk
♥Mirella♥ Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 (endret) Jeg skal ta vare på den som den er, om jeg aldri får brukt den igjen bryr jeg meg ikke om. Bare jeg vet at jeg har den, og at jeg kan vise den til barnebarna en gang Skal sies at kjolen min er veldig bryllupete, og ikke hadde passet i særlig mange andre aneldninger. Men saken hadde vært den samme om jeg hadde valgt en enkel kjole. Endret 28. april 2007 av Tez
Branna Skrevet 28. april 2007 #9 Skrevet 28. april 2007 Kjolen min er veldig spesiell og passer ikke til andre anledninger, men det er mulig jeg kommer til å bruke den på bryllupsdagene... Eller i det minste beholde den så jeg kan vise den frem senere. Kanskje den til og med kan gå videre til en eventuell datter? Uansett kommer jeg aldri til å ha hjerte til å selge den.
pike28 Skrevet 28. april 2007 #10 Skrevet 28. april 2007 Planen min var å selge kjolen og beholde sløret som et minne, men nå ser det ut til at det blir omvendt Jeg har fått låne et slør av ei venninne, men tror ikke at jeg har hjertet til å selge kjolen min Den er alt for spesiell til å kunne brukes ved en senere anledning så det er skikkelig tåpelig å beholde den, men ................
♥Mirella♥ Skrevet 28. april 2007 #11 Skrevet 28. april 2007 Planen min var å selge kjolen og beholde sløret som et minne, men nå ser det ut til at det blir omvendt Jeg har fått låne et slør av ei venninne, men tror ikke at jeg har hjertet til å selge kjolen min Den er alt for spesiell til å kunne brukes ved en senere anledning så det er skikkelig tåpelig å beholde den, men ................ ← Er vel ikke tåpelig vel! Det som er tåpelig er å selge den for skarve 3000 og så angre på det senere.. Nei, behold den du, hvis det er det du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå