Donborwen Skrevet 19. april 2002 #41 Del Skrevet 19. april 2002 Gillar i stort sett all sorts musik. Olika slags musik passar ju bra i olika situationer och sammanhang. Några av mina favoriter är emellertid: [*] Av längtan till dig - Åsa Jinder och Cajsalisa Åkerström [*] Deliver me - Sarah Brightman [*] Brevet - Silje Nergaard [*] When you're gone - the Cranberries [*] Sacrifice - Elton John (Sinead O'Connor har spelat in en underbar version av den) [*] The way you love me - Faith Hill [*] Better Man - Robbie Williams [*] Adiemus - Adiemus [*] Music - Madonna [*] Shiny Happy People - REM [*] Where the Streets have No Name - U2 (är mycket svag för U2. De gör bra musik, helt enkelt) [*] Är det därför jag älskar dig så - Peter LeMarc och Lisa Nilsson [*] Surfin' USA - Beach Boys [*] En sång för alla dom - Mauro Scocco [*] Annie's song - John Denver [*] The way we are - Lene Marlin [*] Eine Kleine Nactmusik - Mozart [*] Månskenssonaten - Beethoven [*] Kristina från Duvemåla (musikal) [*] Himlen är oskyldigt blå - Ted Gärdestad Det blev en lång lista. Ni har slutat läsa för längesedan, eller hur?.... Ett tips: Det finns otroligt mycket bra filmmusik!... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. mai 2002 #42 Del Skrevet 7. mai 2002 "Incancellabile" Laura Pausini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mocckii Skrevet 31. mai 2002 #43 Del Skrevet 31. mai 2002 Cky2 - Brans fresstyle Shakira - Underneath your clothes Bonnie Tyler - Heartache Linkin Park - Crowling Boyzone - no matter what Jimmy Nail - Crocodile Shoes Roxette - Cry Kylie Minogue - I should be so lucky Kylie Minogue - The-loco-motion Kylie Minogue - I miss you Metallica - Whiskey in the jar Rolling Stones - Wild horses Bucketheads - got myself togheter Nadine Renee - Don't take your love away Umboza - Cry India Ruffneck - Everybody be somebody Mr. Milo, Lil'danny & friends - Song to Benjamin The Connells - '74-'75 Eriksen - Kanarifoggelens sang Europe - The final countdown Janis Joplin - Mercedes Benz Sissel Kyrkjebø- Innerst i sjelen Bob Marley - Iron zion Lion Shaggy - Oh Carolina AcDc - two's up Jeg liker egentlig de fleste sangene jeg hører! Jeg har ingen favoritt sang, jeg bytter favoritt alt etter hva slags humør jeg er i!! Men ballader er noe av de jeg liker aller best!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. juni 2002 #44 Del Skrevet 2. juni 2002 Alt av Pink Floyd alt av Massive Attack, mye Garbage, alt av Belle & Sebastian, alt av Air (spesielt ce matin la). Ellers: *jewel - standing still og foolish games *michael jackson - billie jean *madonna - like a prayer *sting - fields of gold, shape of my heart, every breath you take *shakespears sisters - stay *t'pau - china in your hand (noen som husker den?) *stage dolls - love don't bother me *groove armada - at the river I tillegg liker jeg bel canto, kari bremnes og mye depeche mode. Kom ikke på mer i farta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemor Skrevet 6. juni 2002 #45 Del Skrevet 6. juni 2002 Det var mange jeg ikke hadde hørt om!!!!! Trodde jeg visste mye om musikk! Men ingen nevnte min favoritt. Alt som er av MEAT LOAF........ Hilsen lillmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 7. juni 2002 #46 Del Skrevet 7. juni 2002 Anbefaler alle å søke litt på http://www.cdon.com der finner dere nok mye god musikk! Jeg har allerede bestilt 4 cd`er derfra som jeg ikke finner i butikkene, og de er billige 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. juni 2002 #47 Del Skrevet 21. juni 2002 Ååååå det er mange, men jeg kan jo nevne noen: Metallica - Nothing else matters Manu Chao - Me gustas tú REM - Everybody hurts The Verve - The drugs don't work Pink Floyd - The wall Manu Chao - Mi vida Jean Michel Jarre - Oxygene: part IV The Cornells (eller hva de nå het?) - Seventy-four, seventy-five Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. juli 2002 #48 Del Skrevet 10. juli 2002 Gode gamle som får meg til å fryse på ryggen: Suzanne Vega: Luka Mr. Mister: Kyrie Richard Marx: Right here waiting Michael Jackson: Human nature Stevie Wonder: Lately & I wish Lisa Nilsson: Fem fingrar Mike and the mechanics: The living years Silje Nergård: On and on The living sea: Soundtrack (Sting) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå