Sandy Skrevet 2. april 2002 Forfatter #21 Del Skrevet 2. april 2002 ...og Sting..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #22 Del Skrevet 2. april 2002 Bowie suger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brian Skrevet 2. april 2002 #23 Del Skrevet 2. april 2002 Her er noen.... Babyface - Seven Seas, With Him Boyz 2 Men - Ill Make Love To You, End Of The Road Bon Jovi - Never Say Goodbye,In Theese Arms Bryan Adams - Heaven (live versionen er enorm) 112 - Smile, Still in love Brian Mcknight - Still Richard Marx - Now And Forever 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 2. april 2002 #24 Del Skrevet 2. april 2002 Gyllne tider: Flickan i en cool porter sang!!! - Noen som har den??? Er på leting... Ellers Bon jovi, Normann, Rem, madonna, Belinda Carlisse, Savage garden, Erik Fabel, Morten Abel, Emilia hadde en fin cd... Det hadde også Sway, Likens hu Lene Marlin.. Mye skandinavisk her... Ellers så har kjæresten min brendt en cd til meg med nydelig musikk!!! _________________ Lev livet...Tenk på hvor lenge en ligger i grava!!! Ikke let etter den rette... VÆR den rette!!!! som går fort over til1212[ Dette Innlegg er endret av: tettra den 2002-04-02 23:45 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 3. april 2002 #25 Del Skrevet 3. april 2002 Musikk er medisin for sjelen, her er noen av mine utvalgte som jeg ikke kan leve uten. Annie Lennox: Hele "Diva" CD'n Sade: "Is it a crime", "Haunt me"- fantastisk, egentlig det meste av SADE Genesis: "Mama" Supertramp: "Dreamer", "Give a little bit" Nina Simone: "Sukker henført"....alt!!!! Van Morrison, "Enlightenment", "In the days before rock'n'roll" Bette Midler: "When a man loves a woman", "Stay with me baby" Bryan Adams: "Have you ever really loved a woman" Pink Floyd: "Mother", "Nobody home", "Comfortably numb", "Learning to fly", "Shine on you crazy diamond, part I" Stevie Nicks: "The highwayman" Maria Callas: "La mamma morta" John Lennon: "Imagine" Bob Marley: "No woman no cry" Kommer ikke på flere i farten. Men det er jo mengder av god musikk...Til dere som "bare" lytter på listepop....dere går glipp av så uendelig mye... Til Kris...kjekk liste. _________________ ***Sofia***1212[ Dette Innlegg er endret av: Sofia den 2002-04-04 12:25 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Signals Skrevet 4. april 2002 #26 Del Skrevet 4. april 2002 Skal vi se... Ain't talking' bout love - Van Halen Love to love - UFO In my time of dying - Led Zeppelin Hideaway - Kingdom Come 2112 - Rush Minstrel in the gallary - Jethro Tull + 4000 andre låter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 13. april 2002 #27 Del Skrevet 13. april 2002 Mine favoritter er: -Symphonie Fantastigue av Hector Berlioz -Elsewhere av Saraha McLachlan -Brigde over troubled water -God bless the Child av Billie Holliday -Griegs pianokonsert i amoll -The way av Me'Shell Ndegèocello -Beautiful in my eyes av Joshua Kadison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle Skrevet 13. april 2002 #28 Del Skrevet 13. april 2002 Sinnead O Connor-Nothing compares to you er på en klar 1 plass Puff Daddy-I ll be missing you,og Van Morrison-Brown eyed girl,er på to gode 2 plasser.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 13. april 2002 #29 Del Skrevet 13. april 2002 Må få legge til noen flere her. Joan Osborne: Crazy Baby Cranberries: Promises The Roots: Never Do What They Do Linkin Park: In The End (når jeg er sint) Adam Cohen: Opposites Attract Groove Armada: My Friend 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 14. april 2002 #30 Del Skrevet 14. april 2002 Kommer an på humøret, men dette er sanger jeg aldri blir lei: Nine inch nails: Something I can never have Sophie b Hawkins: As I Lay Me Down REM: at my most beautiful Getz/Gilberto: Girl from epanema N.Sinatra/Lee Hazlewood: Sand + Summer Wine Chris Isaak: Wicked Game PJ Harvey: the Dancer (og resten *s*) Tricky: Suffocated love Portishead: ALT de har utgitt Sixpence none the richer: kiss me Leonard Cohen: det meste han har gitt ut osv osv.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 14. april 2002 #31 Del Skrevet 14. april 2002 Det er så mye bra musikkk... dette er noe av det beste: * Jeff Buckley - hallelujah (cover av Leonard Cohen) * Pink Floyd - wish you were here * Eva Cassidy - fields of gold (cover av sting) * Radka Toneff - the moon is a harsh mistress * St Thomas - strangers out of blue * Diana Krall - cry me a river * Alanis Morissette - that particular time * Alanis Morissette - perfect * Keith Jarret - la scala * Eva Cassidy - atumn leaves (selv om Getz' versjon også er verdt å få med seg) Og det meste av Ketil Bjørnstad, Karl Seglem, Jan Garbarek.... sikkert mange som jeg ikke kom på nå... Have fun! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #32 Del Skrevet 15. april 2002 Kate Bush - Wuthering heights REM - Man on the moon Lucka Vondrackova - Paze Janis Joplin - Kozmic blues Lou Reed - Perfect Day Ministry - The fall Sisters of mercy - Under the gun Marie Fredrikson - Flyg lilla sparvöga & ennu doftar kärlek Ozzie Osborne - Mama I'm coming home Rolling stones - Sympathy for the devil Beatles - Fool on the hill Shakespeare sisters - Stay & You're history Husker ikke hvem - Mio min Mio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 15. april 2002 #33 Del Skrevet 15. april 2002 Interessant spoersmaal, hiver meg paa jeg ogsaa! *Sweet child of mine, Guns'n'Roses *Runaway train, Soul asylum *Fishermans blues, Mike Scott and the waterboys *Tigerlily albumet av Natalie merchant *Red dirt girl albumet av Emmylou Harris *Lightning crashes, LIVE *Glycerine, Bush *One of us, Joan Osborne *oyster albumet av Heather Nova *Down in the river, Alison Krauss *Tweeter and the monkeyman, Travelling Wilburys *No name face albumet av Lifehouse *Hey, jupiter og rattlesnakes av Tori Amos *If it makes you happy, Sheryl Crow *Should I fall behind, Bruce Springsteen ...puh, and the list goes on! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 15. april 2002 Forfatter #34 Del Skrevet 15. april 2002 Hjelpes! Tror jeg skal oppdatere meg litt på musikkfronten jeg.. Her var det mye jeg aldri har hørt om!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 15. april 2002 #35 Del Skrevet 15. april 2002 Pink Floyd - kan ikke velge ut èn favoritt, det er så mye utrolig bra!(kan jo nevne: Wish you were here, time, shine on you crazy diamond, comf.numb, hey you + + +) Rolling Stones - vanskelig. Wild Horses og Sympathy for the devil kanskje. Neil Young - Like a hurricane (kanskje?) Bob Dylan - Knoking on heavens door Jethro Tull - Aqualung Beatles - Strawberry Field janis joplin - me and bobby mcgee jimi hendrix - også vanskelig, mye bra Led Zeppelin - Stairway to heaven Du verden, dette var vanskelig. Har en mengde artister og en mengder med låter å nevne. Prøvde å begrense meg til de aller viktigste her.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 16. april 2002 #36 Del Skrevet 16. april 2002 Her må jeg nesten skrive noe gitt:) *Pearl Jam- Crazy Mary. *Creed- Higher og My Sacrifice. *Alt fra Celine Dion. *Alt fra U2. *No Doubt- Don't speak. *Sash-Just around the hill Jeg liker egentlig all mulig musikk..jeg finner noe positivt i nesten all musikk.Så dette er bare et LITE utvalg av mine yndlingssanger. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 18. april 2002 #37 Del Skrevet 18. april 2002 PJ Harvey: The Dancer Nick Cave: Song of Joy Til Anni: Så fint å se "The Dancer" på lista di! Trodde det bare var meg som synes det er en genial sang, og en av de vakreste som er skrevet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 18. april 2002 #38 Del Skrevet 18. april 2002 åh det er så masse bra! bob dylan - shelter from the storm the smiths - ask dawid bowie - golden years the moguls - skibum jimi hendrix - wait until tomorrow cornelius w - sluskblues ministry - jesus built my hotrod osv,osv...skal på gluecifer i kveld..jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. april 2002 #39 Del Skrevet 18. april 2002 Hei hei...Følte jeg måtte sette opp min favoritt liste og da....; R.E.M.-Everybody hurts R.Kelly-Worlds greatest Alt fra Geri Halliwell Alt fra Robbie Williams Gabrielle-Out of reach Aretha Franklin-Respect Chaka Kan-I'm every woman Jamie O´Neal-All by my self Sweet-Ballroom Blitz Ram Jam-Black Betty Andre artister jeg liker m/sanger: Frank Sinatra YMCA-YMCA Michael Jackson pluss hundrevis av andre....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 18. april 2002 Forfatter #40 Del Skrevet 18. april 2002 Siste favoritt nå: "Si Te Vas" (Hvis du går) av Shakira.... Jeg oversatte den, og GOSH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå