Gå til innhold

5-åringen min tisser og bæsjer seg ut igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest Silja
Skrevet

Hjelp :roll:

Sønnen min på 5 år er begynt å tisse og bæsje seg ut igjen, og det er utrolig frustrerende. Dette skjer hver dag og flere ganger om dagen også.

Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg gir han mye ros og oppmerksomhet, vi koser oss i lag, og det er med andre ord ikke noe spesielt som kan forklare hvorfor han har begynt med dette nå.

Jeg har prøvd det meste... overse det og bare vaske og skifte på ham..

Si at det ikke gjør noe og at dette er bare sånn som skjer, bli litt irritert og si at dette ikke går an og at han må huske å gå på do med en gang han kjenner det skjer noe..

Hva skal jeg gjøre? :roll: Er det noen av kvinneguidens brukere som har opplevd det samme og vet råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det skjedd en eller annen form for omveltning i hans liv......har han begynt i barnehage? har dere flyttet? Er det et eller annet stressmoment i familiens liv....det trenger ikke være så stort, fra voksent synspunkt.....

Uansett.....at et barn regredierer....går litt tilbake i utvikling.....er nokså vanlig, og jeg vil anta at det vil gå over ganske fort.......

lykke til, uansett.

Milo

Gjest Anonymous
Skrevet

Da er det bare å ta frem bleiene igjen, så slutter han nok fort med dette. Det er nok en form for oppmerksomhet han vil ha, positiv eller negativ, og med bleie på vil han jo få det, ved at du skifter på han. Men han vil kanskje også syntes at det er flaut med bleie i buksa og da tipper jeg han slutter fort med å gjøre på seg.

Gjest Silja
Skrevet

Det har ikke skjedd noe spesielt.. Det er det som er så rart. Det er i det hele tatt ganske slitsomt dette her. Men jeg skal forsøke å bruke bleier igjen. Går fort tom i undertøyskuffa når han tisser og bæsjer på seg flere ganger om dagen,ja :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Silja

Hvordan går det hos dere? har du tatt i bruk bleier på sønnen din nå og hvordan har reaksjonen hans vært, noen endring å spore?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...