Gå til innhold

Mustang Sally

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:blunke: Morsomt at du holder min søster oppdatert om hva som skjer her inne. Hun får vist aldri tid til å ta seg inn hit. :blunke: Vel, du får holde henne oppdatert en liten stund fremover da til hun forlater gamlelandet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, Care!

Er visst ikke helt oppdatert selv, jeg. Nå har din søster akkurat fortalt meg at du har skrevet en liten melding til meg her, så jeg måtte inn og se. Vi har kost oss med litt vin i kveld, når mannfolkan er borte.

Må si din søster er ei koselig dame! Hun var den første jeg ble kjent med da vi flyttet hit i sommer, komer til å savne henne når hun drar. Vi har hatt mange koselige stunder, og hun har også tatt meg med inn i sitt miljø.

Selv er jeg ikke så aktiv her inne, men jeg leser jo endel. Får endel tips, og lærer litt om livet, for å si det sånn. Mange gode innspill, bl.a. fra deg.

Trodde forresten ikke jeg ble gjenkjent som Mustang Sally, men den var vel nokså gjennomskuelig for din søster, he he. Men det er helt OK.

God helg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Heia! Artig å lese innleggene deres. Takk mustang sally for fine ord. Vi hadde det koselig sammen. Håper vi møtes i gjen og det gjør vi jo-til jul. Håper nå på besøk av care.Vi koser oss i USA

Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

care kommer nok sikkert, hu og mora si. Jeg har avtalt nå slik at min kjære sambis blir hjemme og passer kattene. Det er betingelse nr. 1. BaStA bOm. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...