Gjest StoreSky Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Noen tips??? Har prøvd en rekke kjoler på H&M, men sømmen er jo ikke akkurat tilpasset min bryst-størrelse... Vil ha en kul kjole, med v-hals.
gizmoo Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Veldig mange kjoler og topper er laget for folk uten noe særlig pupper i det hele tatt, noe som er skikkelig kjipt... Men hvis du vil ha en kjole med noe som likner v-hals vil jeg anbefale en omslagskjole i bomullsstoff med litt stretch i. Finnes mange varianter nå har jeg sett. Tror de har noen på HM også. Har en svart en jeg kjøpte på Body touch og den er kjempe fin...men er en stund siden jeg kjøpte den da.. Men er mye lettere å få puppene inni sånne kjoler uten at sømmene blir helt feil.
Gjest allium Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Men hvis du vil ha en kjole med noe som likner v-hals vil jeg anbefale en omslagskjole i bomullsstoff med litt stretch i. Finnes mange varianter nå har jeg sett. Tror de har noen på HM også. ← Jeg har to av den typen som jeg har kjøpt på H&M. Eneste kjedebutikk-kjolene som passer. Fine er de også. Ellers er det et evig problem. Hvis det skal være en søm under puppene, kommer den midt over. Utringninger blir for dype og viser alt. Og hvis kjolen er stor nok oventil, ser den ut som en melsekk lenger ned.
Rosalie Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Jeg kjøpte en bomullskjole/tunika på BYoung her om dagen. Den er veldig utringet, men jeg har en hvit singlet inni.
Gjest StoreSky Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 allium: presis....man vil jo iikke se ut som pamela anderson-bryst heller!! Wadjet: smart! gizmoo: joo, men ofte synes jeg så mange kjoler er "kjerring"..kjedelig/styggt mønster og stoff...
gizmoo Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Hva skal du bruke kjolen til da Storesky? Det spørs jo om du skal ha den til hverdags eller party... Nå vet jeg ikke hvor gammel du er eller da, og hva du syns er "kjerring"... Er selv 26...og syns svarte enkle kjoler er fint med stilig tilbehør. Syns de svarte kjolene enkelt kan tilpasses anledningen.
Gjest StoreSky Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Sommerkjole! Sånn litt fine...?? Jeg er forøvrig 30 år. Svart kjole kune jeg forsåvidt tenke meg. Er ellers veldig glad i kjoler ala 50'tall.
Sun Mei Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 Jeg har to av den typen som jeg har kjøpt på H&M. Eneste kjedebutikk-kjolene som passer. Fine er de også. Ellers er det et evig problem. Hvis det skal være en søm under puppene, kommer den midt over. Utringninger blir for dype og viser alt. Og hvis kjolen er stor nok oventil, ser den ut som en melsekk lenger ned. ← Åh, thank u Jeg lurte på om jeg var den eneste med dette problemet og det er godt å se at det er jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå