Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboerproblemer!

Mitt tredje forhold er i ferd med å gå i vasken.

Vi har vært sammen i snart 6 år og samboere omtrent like lenge.

Tror det begynnte med at jeg "maste" for mye på hva han skulle gjøre (rydde opp

etter seg, støvsuge, bære ut søpla ovs.) Han vil sjelden eller aldri ha sex med meg. Det er slitsomt for begge to. Maser om det også.... Flere ganger har jeg skulle flyttet ut. Det blir ikke tatt alvorlig lenger. Han har også begynnt å sagt at det kanskje er best at jeg bare flytter. I hans øyne oppfører jeg meg dumt til tider og kommer med dumme uttalelser. (til andre folk.) Det er ikke som det skal være dette samboerskapet, men fins det håp? Eller skal jeg virkelig flytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig hørtes ikke dette så bra ut.

Det at han faktisk begynner å synes at det kanskje ikke er så dumt at du flytter ut, at han synes du sier mye dumt.... Du er misfornøyd med hans innsats hjemme... sexlivet er dødt... Virker som dere irriterer dere over hverandre...

Høres ut som dere har havnet i en lei knipe. Hva med å vurdere å flytte fra hverandre før det VIRKELIG faller helt fra hverandre? Kanskje dere kan finne tilbake til hverandre dersom dere ikke bor oppå hverandre? Noen ganger kan en slik pustepause redde forholdet...

Kanskje en av dere kan flytte til en hybel for noen mnd? Ville iallfall vært engstelig for fortsettelsen om dere skal tråkke oppå hverandre videre...

Ta en ordentlig prat. Bli enige om dere skal satse sammen eller ikke!

Men masse lykke til, håper dere finner ut av det!

Skrevet

Når man truer med å flytte ut, er det kanskje like greit å gjøre det. Hvordan få trygghet i forholdet, når man ikke vet om man får bli eller ikke?

Jeg hadde ikke orket et slikt forhold, og ville valgt å flytte ut.

Skrevet

Men nå er det lett å si for utenforstående at "jeg ville ha flyttet ut"... 6 år er lang tid, og selv om det er barnslig å si at "bare flytt ut", så er det ikke nødvendigvis sånn at han har villet det...

*hilsen en som har tro på å kjempe litt for forholdet, kanskje litt for mye tro på det enn det som er sunt, så ikke hør for mye på meg*

Gjest vimselot
Skrevet

Du må ikke rope for mye ulv, og si at du skal flytte. Det gjør han jo utrygg og bygger ikke opp noe. Enten flytter du, eller så prater du med han og dere blir enige om å prøve f.eks. et halvt år til.

Alle krangler og det er fantastisk dumt av han (og en grunn til å flytte for deg) å si at du sier "så mye dumt" til andre.

Dere må vel ta en prat sammen?

Gjest Gjest_blue eyes_*
Skrevet

Vi hadde en god dag igjen i går. Er en person som kjemper helt til det ikke går lenger... Har tenkt mye på å flytte for en mnd.

Det er ikke bare meg som skal være med på flyttelasset da i såfall, men et lite barn også. Jeg vet at småbarnstiden er tøff. (kan være iallefall)

Var veldig frustrert den kvelden.....!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...