super Skrevet 4. mars 2003 #1 Skrevet 4. mars 2003 Hei! Igjen trenger jeg mascara tips ;-) Jeg tror jeg skal kjøpe Kanebo's 38 Silk performance mascara, men hva med en som ikke er vannfast? Er flexentilis (Lancôme) eller den nye fra Estèe Lauder (Illusionist og noe) bra? Hva anbefales.. Jeg vil ha en som er grei med volum, men er lett og legge og ikke klumper... :-)
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2003 #2 Skrevet 4. mars 2003 Hei! Jeg anbefaler på det sterkeste en av mascaraene fra Helena Rubenstein. De verken klumper, drysser eller sverter under øynene.
hilli Skrevet 4. mars 2003 #3 Skrevet 4. mars 2003 Jeg henger meg på den anbefalingen. Kjøp for all del ikke Lancôme, drysser og klumper som bare det. Hilli
Gjest Virvel Skrevet 4. mars 2003 #4 Skrevet 4. mars 2003 Hvordan er egentlig den mascaraen til Kanebo for sånne som meg? (Sånne som meg bruker linser...)
Mrs. B Skrevet 4. mars 2003 #5 Skrevet 4. mars 2003 Jeg bruker Kanebo 38 og har linser, og det er ikke noe problem.
Skusla Skrevet 5. mars 2003 #6 Skrevet 5. mars 2003 Enig med de andre her Lancome klumper og er helt fæl Kjøpte maskara fra Estee Lauder i dag og prøvde den, etter mange anbefalinger, den er kjempe god. Klumper ikke i det hele tatt.... Så den er absolutt og anbefale........
jordbær Skrevet 5. mars 2003 #7 Skrevet 5. mars 2003 Testet Lancome sin architect lash.. FYSJ.. Forstod jo først etterpå at denne skulle gi deg.. "falske øyenvipper" look.. Den klumper og drysser som bare rakkern..
Piglet Skrevet 5. mars 2003 #8 Skrevet 5. mars 2003 Jeg bruker Clinique Natural Glossy Mascara, og er veldig fornøyd! Piglet
ivanka Skrevet 5. mars 2003 #9 Skrevet 5. mars 2003 syntes clinique naturally glossy mascara ga veldig pent resultat. problemet mitt var bare at jeg fikk en allergisk reaksjon, men nå er jeg overfølsom da. veldig festlig. fikk ticks under øynene som ikke ga seg før to uker etter at jeg sluttet med denne mascaraen. så ut som jeg hadde tourettes syndrom. holder en knapp på kanebo 38 grader, i mine øyne den mest brukervennlige jeg har prøvd. holder meg langt unna: 1. 'forlengende' mascara. drysser fiber. klumper. 2. 'volum' mascara. trenger ikke se ut som liza minelli. klumper. 3. ikke-vannfast mascara. farger av under øynene. 4. vannfast mascara. farger av, og går ikke bort. dessuten reagerer jeg på så å si alle øyensminkefjernere, så en mascara som skylles bort med vann er helt ideell for meg.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #10 Skrevet 6. mars 2003 Har også planer om å skaffe meg en ny maskara. Bruker kanebo 38* til vanlig og er veldig fornøyd. Men ønsker av og til en som er like god, men med litt mer volum, noen som har noen gode tips? På forhånd takk :D Henger meg på den negative erfaringen med lancombe, kjøpte en av deres nyeste for noen uker siden om var mildt sagt misfornøyd!
Eowyn Skrevet 6. mars 2003 #11 Skrevet 6. mars 2003 Har brukt Longitude fra L'oreal, og synes den har funket kjempebra!!! Den verken klumper seg eller drysser, den holder lenge og gir meg skikkelig fine vipper. Har også prøve one bye one fra L'oreal, den var også kjempegod.
Madison Skrevet 6. mars 2003 #12 Skrevet 6. mars 2003 Bruker Lash Architect fra loreal, og er kjempefornøyd!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #14 Skrevet 6. mars 2003 beste mascaraen jeg noensinne har brukt er Divinora fra Guerlaine. Den gir lange, fyldige vipper uten klumper og æsj.
Junebug Skrevet 7. mars 2003 #15 Skrevet 7. mars 2003 Jeg anbefaler Maximeyes fra Dior. De gir vippene både volum og lengde. Jeg liker også mascaraene til Helena Rubinstein.
Junebug Skrevet 7. mars 2003 #16 Skrevet 7. mars 2003 Jeg anbefaler Maximeyes fra Dior. De gir vippene både volum og lengde. Jeg liker også mascaraene til Helena Rubinstein.
Bimbo Skrevet 8. mars 2003 #17 Skrevet 8. mars 2003 Helena Rubinstein. Løp og kjøp! Et billigere alternativ er Lòreal, jeg bruker lash arcitect for øyeblikket
Malou Skrevet 8. mars 2003 #18 Skrevet 8. mars 2003 For øyeblikket bruker jeg Lancômes Amplicils som jeg er veldig fornøyd med. Kjøpte meg også L'oreals Lash Arctect for en stund siden, men synes den er litt vanskelig å få pent på (uten av den klumper seg). Jennifer
jordbær Skrevet 8. mars 2003 #19 Skrevet 8. mars 2003 Maxfactors Aqalash klumper ikke. Den har jeg bruke jeg tidligere og kommer til å gå tilbake til den. Holder seg ok gjennom dagen. Kanskje den beste og billigste mascaraen jeg har brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå