Kykkelikokos Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Holder på å lage meny og kirkeprogram, og kom til å tenke på at det ikke er alle som trenger meny og kirkeprogram. Skal f.eks brudeparet ha meny? Trenger barna meny (de skal ha barnemeny..)? Trenger barna kirkeprogram? Trenger forloverne kirkeprogram (skal de stå oppe ved alteret hele tiden, eller setter de seg etter hvert??).
mowgli Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Kirkeprogrammet er vel uansett kjekt å ha noen ekstra av, jeg aner ihvertfall ikke hvor mange som kommer i kirken når vi skal gifte oss... Vi tenkte å skrive teksten på salmene i kirkeprogrammet så da tror jeg nok både vi og forloverne må ha programmet for å kunne synge med... Meny kommer ann på hvordan de skal plasseres på bordene, hvis de skal ligge ved siden av eller over tallerken blir det kanskje penest om alle har meny?
Kykkelikokos Skrevet 27. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2007 Hm. Du sier noe der. Kanskje det kommer flere i kirken enn vi har invitert også?
Chiquita Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Hm. Du sier noe der. Kanskje det kommer flere i kirken enn vi har invitert også? ← Ikke utenkelig... Når vi giftet oss kom det naboer av foreldrene mine og besteforeldrene mine. Samt andre vi har hatt litt kontakt med opp igjennom årene, men som ikke har blitt bedt i bryllupet... Og så har vi jo mange andre "nysgjerrige" da. Eller de som bare synes bryllup er så koselig at de vil ha det med seg (vi har noen av de her...) Så det er greit med noen ekstra i tillegg til de dere har bedt ja
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Vi kommer til å ha menyene som bordkort også, så derfor får alle hver sin Og kirkeprogrammene kommer jeg nok til å lage litt flere enn nødvendig av. Forlovere vil nok ha de som et minne (hvertfall min, kjæres er litt mer usikker ). Vet at flere av vennene våre gjerne vil komme i kirken selv om de ikker er invitert i middagen etterpå.
naley Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Veldig vanlig at kjente og mindre kjente dukker opp i kirka. Jeg regner med mange kjem i vårt som ikke skal i festen. Så mange ekstra er nok greit det
Mies Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 Vi skal vies i hjembygda mi og jeg regner med å lage 30 ekstra program til disse. Videre så må jeg svare at alle som er i kirken skal ha program. Forlovere også, kjekt å ha noe å følge med på, og ikke minst synge fra. Barn liker dessuten å bli inkludert og vil fort insistere på å få sitt eget program. Meny spørs jo litt, men skal man kun gi til de som trenger det så er det vel egentlig ingen som trenger meny... Gi til alle eller ingen spør du meg med mindre barna sitter på eget bord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå