Lola83 Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Jeg er på jakt etter en pen paraply, helst helt gjennomsiktig som er ganske stor og veldig buet i selve paraplyen? Vet dere hva jeg mener? Tips til andre pene paraplyer mottas også med takk
Gjest Rosin Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Jeg har ingen konkrete paraplyer å anbefale, men jeg har lagt merke til at velassorterte veskebutikker ofte selger pene paraplyer. Mitt inntrykk er at de uavhengige veskebutikkene har bedre utvalg enn f.eks. Morris ol, uten at jeg har gjennomført noe undersøkelse av dette.
Lola83 Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 Denne er jo litt pen? ← Er på jakt etter en mere buet..om du skjønner..
Gjest Elastica Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har sett en fin paraply fra Mulberry. Sort og grå, uten logoflashing.
Gjest Meep Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Hun ene i Lindex-reklamen har en slik paraply du er ute etter, ganske buet. Aner imidlertidig ikke om de fører denne på Lindex.
Rosenrød Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Du men er sikkert en sånn Birdcage-paraply.... De er knallsine, men vet ikke hvor du finner dem.
Lola83 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2007 Du men er sikkert en sånn Birdcage-paraply.... De er knallsine, men vet ikke hvor du finner dem. ← Stemmer..
Gjest Elastica Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Er det denne du mener? (Jeg er stadig forundret over at store deler av verden er ett google-tastetrykk unna...)
Lola83 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2007 Er det denne du mener? (Jeg er stadig forundret over at store deler av verden er ett google-tastetrykk unna...) ← Kult. Takk for linken
Aurela Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Jeg drømte jeg hadde funnet paraplyen til deg.. Skulle skrive inn nå hvor den var, men hei, det var jo bare en drøm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå