Knøttet Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Jeg kjøpte meg veske idag, og er såå fornøyd Men nå kom jeg på å tenke hva jeg skal ha i den... Det jeg har kommet fram til er: -kleenex -lipsyl -hodepinetabletter Noen som vet om noe mer som er nyttig å ha i en veske på bryllupsdagen?
Kykkelikokos Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Speil Mobiltelefon (kanskje ikke nødvendig?) Leppestift (hvis du skal ha det)
mowgli Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Hvilken veske har du kjøpt? Er så nysgjerrig jeg....
Knøttet Skrevet 27. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2007 Hvilken veske har du kjøpt? Er så nysgjerrig jeg.... ← Hehe ... denne har jeg kjøpt :
naley Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 (endret) - sikkerhetsnåler (Evt mamma eller forlover ha) -kleenex x 2 -lipsyl -leppestift -hodepinetabletter -mobil (tror jeg pga reise til fotograf og avtale innkomst til festen) -hårnål/ pynten jeg skal ha i håret - Parfyme (tror den blir i bilen) greit å freshe seg opp etter noen timer Det jeg har funne ut til nå, ser det er egentli mye av det samme som over Endret 28. april 2007 av dimmine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå