Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Min kjære har snart bursdag, og jeg har et par smågaver i orden, men en av tingene han virkelig ville ha, men aldri får surret seg til å kjøpe, var en sånne dykke-dings. Men jeg aner ikke hva det er eller hvor på nettet jeg kan finne det. Hjelp? Han sa at det var en klype eller spenne eller no som han kan feste fast slangene med???? Noen som kan skjønne hva det er? Vet knapt nok hva svømmeføtter er, jeg, så det skjønte jeg hvertfall ikke...
Litt Lost Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Jeg ville spurt på denne siden. Her kan du sikkert få mange gode svar.
Dixie Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Han vil da enten ha en feste annordning til octopussen (den reserveventilen han har)eller bare en sånn enkle liten plastding til å sette fast slangen til manometeret på.... Prøv å fiske ut litt mer hva han trenger, og gå innom en dykkerbutikk, de kan garantert hjelpe deg. Eller bare send meg en PM om du vil. Du må nok regne med å bruke 40-100 kr på dette da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå