Gå til innhold

Babyolje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan babyolje brukes som underlivsvask? Jeg kjøpte en vaskeolje (beregnet til underlivet) på apoteket - liker ikke å bruke såpe der nede, synes det gir vond lukt og forstyrrer PH-balansen. Nå er det tomt for denne oljen, men jeg har noe babyolje stående, gjør dette samme nytten eller inneholder apotekoljen noe mer enn kun olje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ikke bruke babyolje, tenkt å seig og ekkelt det blir der da?

Såpe som er bregnet for underlivet opprettholder ph-balansen og gjør at man lukter bra dvs. ikke lukter noen ting som forsåvidt er bra.

Skrevet
Du kan jo ikke bruke babyolje, tenkt å seig og ekkelt det blir der da?

Såpe som er bregnet for underlivet opprettholder ph-balansen og gjør at man lukter bra dvs. ikke lukter noen ting som forsåvidt er bra.

Eh... babyolje har nøyaktig den samme konsitensen som underlivsolja fra apoteket. Ingen av de blir "klissete".

Det står Asan i dusjen her, har brukt den de siste ukene og nei, det lukter ikke bra. :ler: Når jeg bruker den oljen derimot lukter det ingen verdens ting. Så det er tydelig at olje er bedre enn såpe. Såpe blir for sterkt.

Skrevet

Jeg ville heller kuttet ut både såpe og olje. Er egentlig ikke nødvendig å bruke så mye "greier" i underlivet og babyolje ville jeg synes var altfor fett.

Skrevet

Om du egentlig bruker en vaskeolje så syns jeg du bør holde deg til den.

Babyolje inneholder andre ting....

Og hva hun bruker til å vaske seg med burde da være likgyldig å diskutere for dere? Er det ikke lettere å bare svare på spm?

Skrevet

Ville ikke brukt babyolje i underlivet, er ikke det mer eller mindre ren mineralolje? Heller jojobaolje el.

• 2 uker senere...
Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Babyolje? Kommer jo til å skli av stolen da jo :ler:

Bruk Dr. Greve såpe. Lukter ikke ille da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...