Jens Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Sønnen min sin kusine som han kjenner veldig godt(går i samme barnehage) skal sove hos oss idag. Jeg tenkte på å kanskje legge dem på samme rom, og lurer på om det er en veldig dårlig ide, eller hyggelig for dem?Han sover da i sin sprinkel seng og hun i reise seng.
Myrthel Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Det kommer jo litt ann på om du "godtar" at de kanskje ikke sovner så fort - og at begge våkner likt... Er begge flinke til å legge seg til å sove med en gang - og sover "rolig" hele natten, ser ikke jeg noen problemer med det.. Ungane vår sover ofte sammen ( for det er jo spennende) - og det har aldri vært noen problemer. Så det eneste jeg kan se - som kan bli et problem - er hvis de ikke sovner fordi de tøyser med hverandre - eller at den ene våkner midt på natta - og vekker den andre...... .....Men det går helt sikkert bra - og du kjenner jo ungene - og kan vurdere det før de sovner.... Det å sove sammen vil jo sikkert være hel topp for ungane
kamela Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Tror det er lurt å venne unger til å dele rom med andre fra de er ganske små, hvis de setter i gang med noe tøys, er de som regel enkle å avlede ved å lese litt.
Jens Skrevet 30. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2007 Det gikk kjempebra! Litt tull og tøys fra gutten min sin side da jeg skulle legge dem(skulle sikkert tøffe seg litt)men kl 2030 var det stille. Ene våknet 0430 og da våknet den andre litt men uten noe bråk. Begge sov til 0700, og jublet av glede da de så hverandre om morgenen!!
Gjest Elastica Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Mine to eldste på fem og sju deler rom, og det har de gjort siden de flyttet inn på eget rom. De koser seg sammen, og har vennet seg til å ikke alltid vekke den andre når de våkner litt tidlig. Nå skal de flytte til hvert sitt rom, men det er med blandede følelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå