Gjest Elastica Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Det hadde vært fint med en tråd som handlet om deres yndlingssminke- og ansiktsprodukter. Så kunne man gå tilbake til denne dersom man skulle finne noe spesielt når man kjente shoppelysten melde seg. Jeg merker selv at jeg har for vane å ikke prøve nye ting, men ender opp med det kjente og kjære. Kanskje dette kan bli en fin inspirasjon til å teste noe nytt? Jeg begynner: MAC øyenskygger - finnes i et utall farger og sitter kjempelenge. Dessuten er det så god service i MAC-utsalgene.
Gjest Kaya83 Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Lancôme aqua fusion teintè (farget dagkrem), dior hydraction (dagkrem) og diorshow... og kerastase shampo, den grønne.. og versace highlighter..
chanell Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Tja skal vi se......, YSL sin mascara, YSL og Guerlain sitt solpudder, foundation fra Lancome og Chanel, øyenskygger fra Chanel og Eeste Lauder, vannfast mascara fra Lancome og Chanel, eyeliner fra Clinique. Har ikke enda funnet noen kremer eller renseprodukter som jeg er kjempefornøyd med. Har maske og skrub fra Matis som jeg liker godt, liker også godt en skrub fra Clinique som jeg har. Det var det jeg kom på i farten.
Gjest Alou Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 (endret) Fin tråd - dere må gjerne skrive hva som er så bra med produktene også. * IsaDora Build Up maskara: Klumper ikke, gir naturlige og atskilte vipper, volum * md formulations rens for sensitiv hud, facial lotion og acne gel: Supre produkter for å forebygge og behandle kviser og fet hud * Helena Rubinstein Magic concealer: Dekker fantastisk og man får mye for prisen * Clinique Superbalanced makeup: Foundation som ser naturlig ut, kjennes ikke på huden * Vichy Thermale Fix Lotion: Lett fuktighetskrem som gir mye fukt, men ikke fett. Tetter ikke porer, trekker fort inn * Shiseido selvbrunings gel: Gir naturlig fin farge, trekker fort inn og lukter godt * Kerastase shampo(grønn): Vakser håret ordentlig rent, skummer sikkerlig godt og lukter friskt * Nivea dusjolje: Gir myk og ren hud * Jason leppepleie: Gir myke lepper og en fin naturlig glans * Dove dusjsåper: Lukter rent og lenge * HTH deo: Holder det den lover, billig * Loreal og natusan(rosa) blodyltion: Begge gir mye fukt, lukter godt og Natusans lotion trekker kjapt inn i huden * L'Orèal skrubb til kroppen (og skrubbehansker) * Vichy Thermale Fix Lotion: Gir mye fukt, men ikke fett. Toppers for blandingshud Endret 28. april 2007 av Alou
Rexina Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 * HR Magic Concealer: DekkerALT perfekt: Rimger under øynene, kviser, småsår (med og uten skorpe) :O * Aloe nattkrem og dagkrem fra Body Shop uten parfyme, parabener, fargestoffer eller dårlige inngredienser for huden. beste kremene jeg noengang har eid!:D * Palmolive Fresh Deodorant: liker lukta og holder det den lover * 2000 calorie mascara med buet børste: lett å påføre, og vippene blir lange og fyldige uten klumper * Chanel rouge no. 82 reflex: Ser så sofistikert og nydelig ut på huden. Så naturlig vakre kinn, og legger seg perfekt jevnt. * Euphoria-parfymen: Klarer ikke leve uten. lukter himmelsk! * Kostene fra Body Shop
Shoegal Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Har mange favoritter, så det får jeg skrive ned en annen gang. I dag rekker jeg bare å si at mineralfoundationen fra Susan Posnick er helt fantastisk, og slår beina under både ID og GloMinerals!
Lib Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Dior Addict 2-parfyme: Sommerlig, søt, veldig jentete,veldig meg. Guerlain solpudder: Får fantastisk glød i ansiktet DiorShow Mascara: God å jobbe med, får tykke øyenvipper som holder "oppoverbuen" hele dagen. BodyButter fra BodyShop: Litt klissete og seig, men får silkemyk hud. Dior KissShow (eller liknende) lipgloss: Skikkelig fine glitrende lepper som holder Det var noen av favorittene iallefall..
Gjest Camillo Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 Jeg må bare abonnere, så skriver jeg seinere.
Gjest Deception Skrevet 29. april 2007 #9 Skrevet 29. april 2007 Jeg har også mange favoritter, men er ikke en spesielt trofast sjel på produktfronten. Jeg kommer tilbake når jeg får tenkt meg litt om.
Gjest Tanita Skrevet 29. april 2007 #10 Skrevet 29. april 2007 Solar Oil Monoi olje Bodybutter fra bodyshop Søt mandelolje MD Formulations solkremer MD Formulations lip balm (med peppermynte og solfaktor!) St Tropez selvbruningsprodukter Chanel foundation og rouge Lancome juicy tubes YSL "tryllepenn" (concealer) Guerlain teracotta solpudder Sebastian Potion 9 Tigi afterparty Joico k-pak Sebastian laminates mask Chanel og Creative nail design neglelakker Diverse hudpleieprodukter (øyekrem, halskrem, dagkrem, nattkrem, serumer, renseprodukter osv osv) fra MD, Matis, Decleor. Natusan bodylotion med farve (den mørke) Gucci envy me parfyme, Jlo Glow, Provocative woman, Dalimania, Dalissime, Chanel, Jean paul gaultier classique, J adore osv osv... Ode l'amour bodylotion med glitter fra YR.
Gjest Elastica Skrevet 29. april 2007 #11 Skrevet 29. april 2007 Sommerparfymen til Stella McCartney i fjor. Ansiktsrenseprodukter og kremer fra Babor. Body scrub fra Lóreal.
Gjest Tanita Skrevet 29. april 2007 #13 Skrevet 29. april 2007 (endret) Solar oil er negleolje. Den er kjempefin mot tørre/flisete/sprukne neglebånd og holder både neglene og neglebåndene fine. Kan også brukes til andre ting, som å smøre på ekstra tørre hudpartier. Er veldig effektiv! Monoi olje er hawaiisk olje fra tahiti. Den består av kokosnøttolje og essens fra tiareblomsten. Dufter helt nydelig, og kan brukes til alt mulig! Endret 29. april 2007 av Tanita
Gjest Camillo Skrevet 29. april 2007 #14 Skrevet 29. april 2007 Concealer: GloMinerals Foundation: I.D. Bare Minerals eller GloMinerals Mascara: Helena Rubinstein (Lash Queen) Øyenskygge: GloMinerals Eyeliner: Chanel Kajal: Guerlain Neglelakk: Chanel Hudpleie: Dr. Hauschka
LovelyLilly Skrevet 29. april 2007 #15 Skrevet 29. april 2007 - Leppepomade fra Dr. Hauschka kjøpt på helsekost (beste jeg har prøvd, og vurderer sterkt å kjøpe rense produkter fra samme merke. Lover bra!) - YSL stick concealer dekker rødhet og blå ringer effektivt. - Dior selvbruning for ansikt, gir fin naturlig farge og lukter godt. - Lancome Definicils mascara, drysser ikke, og er veldig bra p.ga den ser naturlig ut, ta på litt mer og du er klar til fest. - Helena Rubinstein solpudder - Lypsyl leppeglans den er "nonstick", veldig behagelig og fin å ha på.
Miracl3 Skrevet 29. april 2007 #16 Skrevet 29. april 2007 (endret) -Dior Addict parfyme - den lukter godt -Ysl tryllepenn og mascara- tryllepennen dekker mørke ringer, gjør leppene mine større, mascaraen gir godt med volum. -Helena rubenstein c-vitamin øyekrem+ansiktskrem (funker veldig bra de dagene jeg ser trøtt ut) -Decelor ansiktsvann og rens- passer for min hud. -MD leppomade - kjempe fin for leppene, trekker seg godt inn og inneholder solfaktor. -Kerastase shampo og balsam, den orange for tørt hår. - passer mitt hår som er farget litt for mye perfekt. -Tigi bedhead stylingsprodukter. - bra hold og mye glans. -Chanel sine øyenskygger - en solklar favoritt. Sitter godt uten å drysse. Perfekt å bruke sammen med vann. -Dior solpudder - gir en naturlig glød. -Biotherm fuktighetskrem - god og myk hud. Kremen trekker seg godt inn i huden. -Håndkrem fra L'occitane. - lukter godt og gir gode myke hender. -Fotkrem fra scholl. - forebygger sprukne heler, og trekker seg igjen godt inn i mine ekstremt tørre føtter. -ID foundation. - veldig naturlig look. -Solair for neglebåndene - gjør at neglene holder seg sterke og ikke blir sprø. Godt for neglebåndene. -Såpe fra Biotherm aqua fusion eller noe sånn. - tilfører huden fukt, og tørker den ikke ut. Endret 29. april 2007 av Miracl3
Gjest Elastica Skrevet 30. april 2007 #17 Skrevet 30. april 2007 Vippetang fra Shue Uemara - beste tang jeg har prøvd. Fås i London, blant annet.
Mary_H Skrevet 30. april 2007 #18 Skrevet 30. april 2007 (endret) Parfyme: Ralph by Ralph Lauren Concealer: Helena Rubenstein Magic concealer Lepper: Elizabeth Arden -eight hour creme Rens: Dermalogica - Ultra calming clenaser Krem: Dermalogica - smoothing creme Foundation: Pure lux mineral foundation Endret 30. april 2007 av Mary_H
kitekatt Skrevet 30. april 2007 #19 Skrevet 30. april 2007 (endret) Tjah....er ikke så trofast, prøver mye rart men noen jeg alltid kommer tilbake til er: Palmolive dusjsåper Dove Silkening Bodylotion Dove Silkening deo MD formulations Facial Lotion Md Formulations Facial Wash Clarins Hydra Teint farget dagkrem (blonde)¨ Kajal fra HM Hårspray fra HM (rosa flasker, begge variantene) Body Scrub fra Yves Rocher (vanilje) Yves Rocher dusjsåper og bodylotion i luktene vanilje og kokos (om sommeren, istedenfor parfyme) Kerastase blå og grønne shampoo Isadora øyeskygger Clarins håndkrem L'oreal makeupfjærner Roma parfyme fra Laura Biagiotti (har mange andre også men har alltid hatt denne siden jeg var 18 år) ID foundation Diorliner Dior Concealer Art Deco øyeskyggebase Solpudder fra Bodyshop (man har jo en boks i 10 år riktignok ) Clarins huile santal Lancome Juicy tube watermelon Clarins lipgloss (rosewood) Clinique All about eyes Clinique 7 day scrub Endret 30. april 2007 av kitekatt
Gjest Kaya83 Skrevet 30. april 2007 #20 Skrevet 30. april 2007 Ja, også Chanel sine lipglosser.. Elsker dem.. Favoritten min for tiden er lèvres scintillantes nr 40 - ovation, men jeg har temmelig mange flere.. Har bare litt tendenser til å slenge de fra meg overalt, så jeg har mistet litt oversikten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå