Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld var jeg på quiz med mitt vanlige lag (jeg, mannen og 3-4 venner). Som vanlig var det kjempegøy, og vi var i storslag og vant nok en gang. Dette er noe av det triveligste vi gjør sammen, og vi ser fram til hver gang. Av og til tar vi oss noen øl, men ikke i går. Men det var helt merkelig, det slo nærmest gnister mellom meg og en av gutta på laget. Av og til fikk jeg nesten ikke puste, vi holdt hverandres blikk og smil lenge. Ble helt satt ut, har ikke vært borti noe sånt siden jeg var ung og forelsket. Og forelsket har jeg da slett ikke tenkt å bli når jeg er gift. Og i dag har jeg ikke fått ham ut av tankene. Hjelper ikke mye at jeg er skikkelig kåt i dag heller :sur:

Vel, vel. Nå har jeg satt ord på det, så kanskje kroppen innser at dette er bare tull. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Det er mange tråder om dette temaet; og meningene om dette er akseptabel oppførsel og normalt eller uakseptabelt og unormalt, er tilsvarende rikholdige.

Jeg tror dette er helt normalt. Men ikke gi følelsen næring. Det er nå mitt råd.

Skrevet

Har begravd meg i jobb i dag for ikke å tenke på det, så jeg jobber med saken ;)

Det er jo ikke akkurat sånn at jeg har gått og kikka på han i lang tid og fantasert. Det kom som lyn fra klar himmel, og jeg ble helt overrumplet. Men det er sikkert ikke verre enn at litt seriøs shopping kan kurere det :lol: Tror jeg tar meg en bytur i morgen...

Gjest Kaya83
Skrevet

Shopping kurerer alt! Bare pass på å ta med deg mannens kredittkort..

Skrevet

Yes, yes.

Sånne leger liker jeg :-D

Takk jenter!

Gjest Kaya83
Skrevet

Net-a-porter er farlig.. Jeg må legge kredittkortene mine igjen på jobb hver gang jeg er deppa jeg , ellers kjøper jeg virkelig alt jeg har lyst på.. :legrine:

Skrevet
Og i dag har jeg ikke fått ham ut av tankene. Hjelper ikke mye at jeg er skikkelig kåt i dag heller  :sur:

Eggløsning? ;)

Skrevet
Eggløsning? ;)

var meg.

Skrevet

Sånnt skjer. Jeg ble det også en gang av en nær venn av henne, og jeg vet hun hadde det på samme måte(til tross for at det ikke ble sakt eller gjort en millimeter melom oss). Men til tross for at jeg ikke kunne unngå henne gikk det over. Det gjorde det tydeligvis for oss begge, og alt er tilbake til normalt igjen. Vi ble bedre kjennt og spenningen forsvant. Det hjelper å se de mindrre flaterende sidene som man ser når man kommer nærere inn på en person. Det er klart det kan være skummelt å fortsette å treffe personen, men i mitt tilfelle fungerte det slik at spenningen etter hvert gikk over og at det kanskje egentlig hadde sitt opphav i en fasinasjon og spenning i å bli kjennt med ett nytt menneske, når det ikke var nytt lenger forsvant også tiltrekkningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...