Sympatia Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 (endret) Jeg skriver for tiden en eksamensoppgave om vennskapskommuner norske kommuner har med kommuner i sør, dvs i i u-land. Så jeg lurer litt på hva folk her inne vet om det og da har jeg noen spørsmål angående det, det er ikke så farlig om du vet lite eller mye, jeg vil vite uansett. Det er hvermansen jeg er ute etter. Skriv gjerne om andre ting du vet utenom spørsmålene mine, eller hva du personlig mener om det. Her er noen få spørsmål du kan svare på om du vil. 1. Vet du om en norsk kommune som har et samarabeid med en sør kommune? 2. Vet du hvordan de samarbeidene fiansieres, eller hvordan du trur de fiansieres? 3. Vet du hva områder kommunene samarbeider innen? 4. Hvordan går disse samarbeidene syns du personlig? Takker for alle svar jeg kan få.... Endret 27. april 2007 av Sympatia
Sympatia Skrevet 27. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. april 2007 Ingen som har noe som helst anelse?
Hedda-78 Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Nei, ingen anelse overhodet. Har hørt om konseptet vennskapsbyer/kommuner, men ikke mer enn det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå